پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/8/28

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه دراستان گلستان وامام جمعه گرگان :

نامگذاری سالروز ولادت حضرت زینب (س) به نام روز پرستار مایه فخر و مباهات جامعه پرستاری کشور است/ از خود گذشتگی این قشر ارزشمند به هیچ عنوان قابل جبران نیست

آیت الله نورمفیدی در دیدار سرزده از بیمارستان بقیه الله اعظم (عج) شهرستان علی آباد کتول عنوان« روز پرستار» را در سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) مایه فخر و مباهات جامعه پرستاری کشور برشمرد و گفت: نامگذاری این روز پاسداشت جایگاه حرفه مقدس پرستاری و نیزفرصت مغتنمی برای ارج نهادن به خدمات، ایثار و مجاهدتهای این قشر خدوم و نجیب است.

نماینده ولی فقیه دراستان افزود: پرستاران با زحمات طاقت فرسای خود اضطراب درونی بيمار را به آرامش تبديل كرده و بيماران را به شفا و عنايت خاصه‌ی حق تعالی اميدوار می‌سازند که این مهم از نظر معنوی و ارزش الهی اهمیت بسیار والا و پرثوابی را به همراه  دارد .

امام جمعه گرگان خواستار توجه ویژه مسئولین به جامعه بزرگ پرستاری شد و تصریح کرد: تعرفه گذاری خدمات پرستاری، برطرف شدن کمبود پرستاران و تامین امنیت شغلی این قشر عزیز از موارد و تذکرات مورد تاکید مقام معظم رهبری است که باید مورد توجه بیشتر دولت قرار گیرد تا مشکل پرستاران هم حل شود.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه زحمات پرستاران در مبارزه با کرونا ویروس ماندگار شد ،یادآور شد:در مبارزه با کرونا ویروس پرستاران عزیزبصورت مستقیم در درمان با بیماران وارد خطر شدند و خیلی از خود این عزیزان با این ویروس درگیر و حتی بعضی ها به شهدای گرانقدرسلامت پیوستند و کار بزرگ و باعظمتی را انجام و پشت سر هم گذاشتند.

امام جمعه گرگان گفت: از خود گذشتگی این قشر ارزشمند به هیچ عنوان قابل جبران نیست وما هم از تلاش‌های صادقانه این عزیزان تشکر می‌کنیم و از دولتمردان می‌خواهیم مشکلات این قشر ارزشمند را حل کنند.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

مشاهده گزارش تصویری مشاهده گزارش تصویری
logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو