پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/8/27

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان

جانبازان دوران دفاع مقدس با وجود آسیب‌های متعدد جسمی ناشی از جراحت، در تعهد همیشگی برای نبرد با دشمنان اسلام و انقلاب هستند

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در حاشیه بازدید از مجتمع فرهنگی، رفاهی و توانبخشی جانبازان گلستان اظهار کرد: جنگ تحمیلی تمام شده اما عرصه نبرد هیچ‌وقت برای بازماندگان آن روزهای نبرد و حماسه خالی نیست.‌

وی بیان کرد: با توجه به جهاد و جنگی که جانبازان درگیر آن هستند، دولت با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی باید آنان را مورد توجه و عنایت بیشتر قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: شهدا در میدان جنگ و نبرد، به شهادت رسیدند ‌اما جانبازان دوران بسیار سختی را پشت سرمی‌گذرانند که تحمل آن بسیار سخت و دشوار است.

آیت‌الله نورمفیدی در ادامه به روند ساخت این مجتمع اشاره کرد و افزود: این مکان فرهنگی، رفاهی و توانبخشی از نیازهای اساسی جامعه هدف استان بود که دولت با تصویب و تخصیص اعتبارات لازم، توجه خوبی به تکمیل این پروژه کرد.

وی ادامه داد: این مجتمع می‌تواند آرامش روحی، روانی و نشاط معنوی برای جانبازان را به ارمغان بیاورد.

مجتمع فرهنگی، رفاهی و توانبخشی جانبازان گلستان در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در پنج طبقه احداث شده است.

این مجتمع اکنون در پیشرفت ۹۵ درصدی دارد و علاوه بر اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریالی هزینه شده، تکمیل آن به ۳۰۰ میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز دارد.

🔸این مجتمع دارای استخر، سونا (خشک و بخار)، جکوزی، حوضچه‌های ویژه جانبازان بالای ۷۰ درصد با امکان حضور با ویلچر در آب، سالن تیراندازی و بدنسازی در مجموع به مساحت ۱۰۰۰۰ مترمربع، آمفی تئاتر، ۱۳ واحد سوئیت، رستوران و بخش‌های مختلف دیگر است.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو