پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/8/26

آیت الله نورمفیدی :وحشی‌گیری‌ رژیم صهیونیستی توسط حیوانات درنده‌ هم انجام نمی‌شود

امام جمعه گرگان با اشاره به اعلام برائت بسیاری از کشورهای مسلمان و غیرمسلمان از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه گفت: این وحشی‌گیری‌ها مانند کشتار نوزادان و کودکان حتی توسط حیوانات درنده‌ هم انجام نمی‌شود.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه گرگان اظهار کرد: این جنایات، فریاد مردم در جای جای جهان را بلند کرده که ادامه آن و اعتراض به این نسل‌کشی و کودک‌کشی‌ها، به زودی صهیونیست‌ها را به ذلت و نیروهای مقاومت را در منطقه به پیروزی خواهد رساند.

امام جمعه گرگان در ادامه به در پیش بودن سالروز ولادت حضرت زینب (س) و نامگذاری این روز به نام روز پرستار اشاره کرد و گفت: این بانو مصداق کامل ایمان و عشق به ولایت بود.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: حوادثی که در حادثه کربلا رخ داد و بعد آن در دوران اسارت، نه تنها باعث شکسته شدن آن حضرت نشد، بلکه ایشان را محکم‌تر، استوارتر و ثابت قدم‌تر وارد میدان کرد.

وی ادامه داد: زنان عالم اگر بخواهند الگویی برای خود داشته باشند، بهتر از حضرت زینب (س) سراغ نخواهند داشت چرا که ایشان از هر نظر در زندگی، در حد اعلای کمال بود.

وی در ادامه با اشاره به سختی کار پرستاران اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد پرستاران به نکاتی از قبیل تعرفه‌گذاری خدمات آنان، حل کمبود پرستار در کشور و نیز امنیت شغلی این گروه از جامعه تاکید دارند که نیاز است دولت، این تذکرات و نکات را مورد توجه و عنایت بیش از پیش قرار دهد.

🔻لازم بذکر است: به مناسبت ایام سالگرد شهادت شهید مصطفی صدرزاده ،شهیدی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) درباره ایشان فرمایشاتی داشته اند،سرودی زیبا توسط شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برای ستادهای نماز جمعه جهت اجرا ارسال شد که این سرود توسط  گروه سرود آدینه مصلی وحدت گرگان بازسازی و در نمازجمعه گرگان اجرا شد.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو