پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/8/9

دیدار حجت الاسلام و المسلمین نیکزاد مشاور وزیر و دبیر هماهنگی حوزه و آموزش و پرورش

با حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده مقام معظم رهبری در استان گلستان

آیت الله نورمفیدی دراین دیداربا اشاره به حضور روحانیون در مدارس ،گفت: طلابی که در مدارس فعالیت دارند باید به علم روز مجهز شوند و پاسخگوی نیازهای جامعه امروزی دانش آموزان باشند.

وی افزود: به روز بودن و با زبان  روز با دانش آموزان صحبت کردن نیز از نکاتی مهمی است که آموزش و پرورش و حوزه باید برای آموزش این طلاب مد نظر قرار دهند.

نماینده ولی فقیه درادامه با اشاره به برگزاری نماز جماعت در مدرسه ، تصریح کرد: آنچنه که شایسته عظمت نماز و نسل جدید به ویژه دانش آموزان در مدرسه می باشد این است که حضور مدیر و عوامل مدرسه و خصوصا معلمان دراین فریضه دینی پر رنگ باشد.

امام جمعه گرگان افزود: اهمیت دادن مدیر و معلمان و حضور مداوم آنها در اقامه نماز مدارس به نوبه خود در تقویت و نهادینه شدن این امر مهم دینی تاثیرگزار است.

گفتنی است در ابتدای این دیدار حجت الاسلام نیکزاد مشاور وزیر و دبیر هماهنگی حوزه و آموزش و پرورش ، حضور چندین ساله آیت الله نورمفیدی در مدارس و برپایی اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و گفتگوی صمیمی ایشان به سوالات گوناگون دانش آموزان را قوت قلب مجموعه آموزش و پرورش برشمرد و از معظم له در این راستا تقدیر و تشکر نمود.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو