پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/8/4

امام جمعه گرگان:تلاش کمیته امداد در ارائه خدمات به محرومان ستودنی است

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان گفت: خدمات ارائه‌شده کمیته امداد امام خمینی (ره) به محرومان و توانمندسازی آنان ارزشمند و ستودنی است.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی روز پنجشنبه در همایش تجلیل از ۵۰۰ موسسه خیریه و تشکل مردمی استان گلستان اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در دوران انقلاب اسلامی خدمات بسیار ارزشمند داشته و باید از این نهاد مقدس و انقلابی به خوبی قدردانی شود.

وی بیان کرد: روحیه خدمت‌رسانی به مردم نیازمند باید در میان امت اسلامی بیش از بیش تقویت شود.

🔸وی ضمن تقدیر از خیرین در امورات کمیته امداد، خاطرنشان کرد: هر دولتی نمی‌تواند به تنهایی و به طور کامل از مردم حمایت کند و برای رسیدن به این هدف باید از ظرفیت خیرین استفاده کرد.

🔸آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به حوادث اخیر فلسطین اشغالی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی روحیه استکباری داشته و مصلحت دنیا را نمی‌خواهند.

🔸وی ادامه داد: این روحیه جنایت‌آمیز آنان را همگان در چند هفته اخیر و در بمباران بیمارستان‌ها و مدارس مشاهده کردند.

🔸نماینده ولی‌فقیه در گلستان تاکید کرد: مسلمانان باید در برابر استکبار جهانی هوشیار باشند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند.

✅ گفتنی است مراسم تجلیل از ۵۰۰ مؤسسه خیریه و تَشکل مردمی استان گلستان با حضور  حضرت آیت الله #نورمفیدی نماینده مقام معظم رهبری در استان گلستان و امام جمعه گرگان و جمعی از مسئولین و خیرین استانی پیش از ظهر امروز پنج شنبه ۴ آبان ماه ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات جامعة المصطفی العالمیه شعبه گرگان برگزار شد.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو