پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/8/6

نماینده ولی فقیه در گلستان:بیمه شدگان نباید دغدغه ای بجز بیماری خود داشته باشند

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه تلاش بیمه گران باید راضی نگهداشتن مشتری ها و بیمه شدگان باشد، گفت: بیمه شدگان باید از قرارداد بیمه ای خود راضی باشند و هیچ دغدغه ای بجز بیماری خودشان نداشته باشند.

  آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار مدیرکل بیمه سلامت گلستان با ایشان ضمن تشکر از خدمات انجام شده به مردم، گفت: باید خدمت رسانی به مردم به خوبی و به نحو شایسته انجام می شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: عمده چیزی که باید همیشه مورد توجه مسئولان باشد رضایتمندی بیمه شدگان از خدمات ارائه شده است.

وی با اشاره به عدم قرارداد برخی پزشکان با بیمه، ادامه داد: متاسفانه مشاهده می شود برخی از پزشکان حاضر نیستند با بیمه قرارداد ببندند و این مسئله نباید وجود داشته باشد. این موضوع به برخی از مواردی که وجود دارد لطمه می زند.

آیت الله نورمفیدی اظهارداشت: بیمه شدگان باید از قرارداد بیمه ای خود راضی باشند و هیچ دغدغه ای بجز بیماری خودشان نداشته باشند.

وی تاکید کرد: تلاش بیمه گران هم باید راضی نگهداشتن مشتری ها و بیمه شدگان باشد.

نماینده ولی فقیه در گلستان اقدام بیمه سلامت در تحت پوشش قرار دادن بیماران خاص را مسئله مهم و خوبی خواند و گفت: مسئولان برای تحت پوشش قرار دادن بیمه بیمارانی که بیماری ناشناخته دارند نیز اقدام کنند.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو