پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/7/28

امام جمعه گرگان؛قتل عام زنان و کودکان از سوی صهیونیست‌ها، جنایتی غیرقابل توجیه است

امام جمعه گرگان با محکوم‌ کردن جنایت رژیم کودک‌کش صهیونیستی در نوار غزه گفت: بیشتر کشته‌شدگان اخیر فلسطینی، زنان و کودکان بودند این جنایت در هیچ منطقه و فرهنگی قابل توجیه نیست.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: صهیونیست‌ها در روزهای گذشته بیمارستان و مدارس را هدف قرار داده و کوچک و بزرگ را می کشند که این جنایات خون مردم جهان را به جوش آورده است.

وی افزود: امام علی (ع) و امام حسن عسکری (ع) بسیار تاکید داشته که نباید سختی ها افراد را دلسرد و مایوس کرده و باعث عقب نشینی شود و گرفتاری ها با خودش نعمات به ارمغان خواهد آورد.

وی بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی هیمنه نظامی و اطلاعاتی صهیونیست و آمریکا را شکست داد که هیچکس تا لحظه آخر از آن مطلع نشد و این برنامه ریزی دقیق جبهه مقاومت و حماس را نشان می دهد.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی گفت: اسرائیل تهدید کرده بود چنانچه وارد غزه شود شکل خاورمیانه عوض خواهد شد اما با پاسخ کوبنده جبهه مقاومت روبرو شد که اگر زمینی وارد غزه شوند دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت و با تمام قدرت ایستادگی کرده و ریشه آن‌ها را خشک خواهند کرد.

وی به سوم ربیع الثانی سالروز ورود امام حسن عسکری(ع) به شهر جرجان اشاره کرد و گفت: مسئوولان می‌توانند قدمگاه این حضرت را به پایگاه ثابت اجتماع دلدادگان خاندان عصمت و طهارت تبدیل کنند.

امام جمعه گرگان گفت: دهم ربیع الثانی سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) به قم است بوده و روایت شده کسانی که ایشان را در قم زیارت کنند اهل بهشت خواهند بود.

همچنین تجمع امدادگران گلستانی در حمایت از مردم مظلوم غزه قبل از خطبه نماز جمعه برگزار شد.

امدادگران و داوطلبان هلال احمر گلستان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن اقدامات ضد انسانی اسرائیل پیش از خطبه های نماز جمعه  امروز (جمعه 28 مهر) در مصلی وحدت گرگان تجمع کردند.

قاسم غریب‌آبادی در حاشیه برگزاری این تجمع گفت: از آنجایی که کارکنان مراکز درمانی، رانندگان و وسایل نقلیه امدادی، امدادگران هلال‌احمر و صلیب سرخ و اماکنی که از نشان هلال‌احمر و صلیب سرخ استفاده می کنند نباید به عنوان اهداف نظامی مورد حمله قرار گیرند اما در روزهای گذشته جنایات وحشیانه و حمله غیرانسانی رژیم صهیونیستی به غزه و بیمارستان المعمدانی صورت گرفت و باعث به شهادت رسیدن زنان، کودکان، غیرنظامیان، کادر درمان و امدادگران جمعیت های ملی و نقض آشکار حقوق بشر شده است.

غریب آبادی گفت: همزمان با این تجمع، جمعیت هلال احمر استان از پزشکان و پرستاران داوطلب برای اعزام به غزه و کمک به مردم مظلوم فلسطین ثبت نام کرد.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

مشاهده گزارش تصویری مشاهده گزارش تصویری
logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو