پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/7/27

آیت الله نورمفیدی نماینده مقام معظم رهبری در استان گلستان :

عوض کردن جای ظالم و مظلوم در موضوع غزه ،بدتر از جنایت صهیونیست ها است

 آیت‌الله نورمفیدی گفت: جنایت رژیم غاصب صهیونیستی جنایتی بزرگ است و فراتر از آن جنایت، روایت‌هایی است که تلاش دارند ظالم را مظلوم جلوه دهند و برخی نیز تحت تاثیر این روایت‌های دروغین و ظالمانه قرار می‌گیرند.

 آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار  وزیر کشور با ایشان اظهارکرد: وزارتخانه‌ها هر کدام اقدامات مختص به خود، تخصصی و بخشی را دارند اما مسئولیت وزارت کشور اقدامات کلی و رصد استان‌ها است که مسئولیتی سنگین هست.

نماینده ولی فقیه در گلستان با قدردانی از روسای قوای قضاییه و مجریه برای پیگیری پروژه پتروشیمی، گفت: پتروشیمی گلستان پروژه‌ای بود که سال‌ها با ۹۰ هزار سهامدار بر زمین مانده بود و خوشبختانه با سفر رئیس قوه قضاییه و رئیس قوه مجریه مشکلات آن حل شد.

وی افزود: جزیره آشوراده می‌تواند محور توسعه استان باشد که طی ۲۰ سال گذشته در دولت‌های مختلف بنده آن را پیگیری کردم و خوشبختانه آقای رئیسی با حضور در این جزیره دستور قاطعی برای رفع مشکلات آن صادر کردند و اقدامات خوبی در حال انجام است.

آیت‌الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: هرچند مشکلات زیاد است اما به تعبیر مقام معظم رهبری با کار جهادی می‌توان مشکلات را مرتفع کرد و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد جایگاه ممتاز کشور در سطح منطقه باشیم.

وی در ادامه بار دیگر جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها در غزه را محکوم کرد و گفت: جنایت رژیم غاصب صهیونیستی جنایتی بزرگ است و فراتر از آن جنایت، روایت‌هایی است که تلاش دارند ظالم را مظلوم جلوه دهند و برخی نیز تحت تاثیر این روایت‌های دروغین و ظالمانه قرار می‌گیرند.

نماینده ولی فقیه در گلستان بیان کرد: خوشبختانه جبهه مقاومت در کل منطقه شکل گرفته است و هیمنه نظامی، امنیتی و اطلاعاتی رژیم غاصب صهیونیستی شکسته شده است و به فرمایش مقام معظم رهبری این رژیم غاصب ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو