پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/7/25

نماینده ولی فقیه دراستان گلستان در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه عترت مائده گرگان

دشمنان اسلام در تلاش هستند با ظاهر زیبا و فریبنده در پیام عاشورا انحراف ایجاد کنند و به اعتقادات ما ضربه بزنند.

امام جمعه گرگان با تاکید بر هوشیاری دانش آموزان در دنیای امروزی ، گفت:  دشمنان به این نتیجه رسیده اند كه نمی توانند امام حسین (ع) را از ما جدا كنند، اما به واسطه انتشار نقل قول هایی وارونه در فضای مجازی توانایی ایجاد انحراف در بین نسل جوان ما را دارند.
آیت الله نورمفیدی دراین گفتگوی صمیمی با بیان اینکه برای انسان میسر نیست همه رموز عالم را کشف کند ، اظهار داشت : با وجود اینهمه پیشرفت علمی خیلی از اسرار آفرینش کشف نشده است در مثل می توانیم اینهمه پیشرفت علمی را به مانند گرفتن یک سطل آب از اقیانوس کبیر بدانیم.
 امام جمعه گرگان عقل و خرد را از نعمت هایی الهی به انسان برشمرد و گفت: خداوند به مخلوقات خودش نعمت هایی فراوانی عطا کرده که انسان باید قدردان آن بوده و کفران نعمت نکند.
 نماینده ولی فقیه در استان گلستان در ادامه گفت :سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تکیه گاهش فقط به خدا بود و در هر میدانی  که وارد می شد از هیچ چیز هراس نداشت چون به خداوند ایمان راسخ داشت.
وی با بیان اینکه بشر نیاز به تکیه گاه دارد ، تصریح کرد : بعضی ها به مال واموال و بعضی ها به قدرت تکیه دارند، این تکیه گاه ها ماندنی نیست چون به مصداق فرمایش قرآن کریم  آنهایی را که به غیر خدا تکیه می کنند این تکیه گاه ها همانند خانه عنکبوت سست و بی اعتبار خواهد بود.  
آیت الله نورمفیدی با اشاره به ظهور امام زمان (عج) ، گفت: آنچه را که ما از کتاب آسمانی آموخته ایم این است که نهایت تاریخ بشر به یک جایی منتهی و به یک مرد الهی ختم خواهد شد این وعده الهی تخلف بردار نیست.

 

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو