پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/7/21

امام جمعه گرگان:هیمنه ارتش اسرائیل در طوفان الاقصی شکسته شد/ فریاد کشورهای اسلامی در دنیا بلند شود

آیت الله نورمفیدی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، گفت: همه دنیا به خصوص کشورهای اسلامی وظیفه دارند به پا خیزند و فریادشان علیه این وضع پیش آمده در دنیا بلند شود.

 

آیت الله نورمفیدی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، گفت: همه دنیا به خصوص کشورهای اسلامی وظیفه دارند به پا خیزند و فریادشان علیه این وضع پیش آمده در دنیا بلند شود.

🔸آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر روز (جمعه ۲۱ مهر) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان گفت: در هفته گذشته و روزهای گذشته حادثه مهمی در منطقه اتفاق افتاده که جهان را متوجه خودش کرده که آن هم طوفان الاقصی است.

🔸امام جمعه گرگان با اشاره به علت اتفاق این حادثه، افزود: متاسفانه دنیای غرب، آمریکا و اروپا دارند ماهیت قضایا را تغییر می دهند و ظالم را به جای مظلوم و مظلوم را به جای ظالم معرفی می کنند.

🔸وی ادامه داد: آنها فلسطینی هایی که این حادثه بزرگ را آفریدند را به عنوان ظالم و  ترورریست معرفی می کنند و اسرائیل که ۸۰ سال این مردم را از هر طرف مورد تعرض، قتل و غارت قرار داده را به عنوان مظلوم معرفی می کنند. وای به حال این جامعه بشری که دزد را مظلوم معرفی و دزد زده را ظالم معرفی می کند.

🔸آیت الله نورمفیدی اظهارداشت: آن چیزی که باعث چنین تصمیمی از سوی جوانان انقلابی و جبهه مقاومت فلسطین شد، تعرض اسرائیلی ها در چند ماه گذشته به مسجد الاقصی، قبله اول مسلمانان و ناسزاگویی به ساحت مقدس پیامبر(ص) و توهین به قرآن کریم بود و خونشان به جوش آمد.

🔸وی گفت: اسرائیلی ها به دنبال این هستند که این مسجد و آثار انبیا و اثر اسلامی و مکان مقدس را ویران کنند و معبد خیالی خودشان را بنا کنند.

🔸نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: در پی این حوادث و توهین و تعرض به مقدس ترین مکان برای همه انبیای اسلام و محل معراج پیامبر (ص)، خون جوانان فلسطینی به جوش آمد و این جوشش خون باعث ایجاد طوفان الاقصی شد شد.

🔸وی ادامه داد: گروه های مقاومت این طوفان را بدون داشتن ارتشی به پا کرده و با برنامه ریزی دقیق از غزه به سمت بخش های رژیم غاصب و اسرائیل حمله کردند، به شکلی که ارتش اسرائیلی ها که خود را قدرتمند خاورمیانه می دانست شکست خورده و هیمنه ارتش اسرائیل و نظامی و اطلاعاتی اسرائیل را شکستند.

🔸آیت الله نورمفیدی گفت: آنها هم در پی بیچارگی و شکست و بدبختی، مرتب دارند روی سر مردم غزه موشک و توپ می ریزند و نمی دانند چکار کنند.

🔸وی افزود: بیشتر هدف فلسطینی ها با نیروهای نظامی اسرائیل بوده است ولی اسرائیلی ها به دلیل بیچارگی و شکست شب و روز بر روی مردم غزه بمب می ریزند و تا کنون حدود یک هزار و ۶۰۰ نفر را شهید و ۶ هزار نفر را مجروح کرده اند.

🔸امام جمعه با بیان اینکه در این حوادث و رخداد بزرگ چرا صدای کشورهای اروپا و آمریکا و غرب در نمی آید، گفت: آنها  برای یک حادثه کوچک در این مملکت چه اقداماتی که انجام ندادند.

🔸وی افزود: این کشورها ماهیت قضیه را طوری دیگر در دنیا معرفی می کنند و فلسطینی ها را ظالم و ترورریست و اسرائیلی ها را به عنوان مظلوم معرفی می کنند.

🔸آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: همه دنیا به خصوص کشورهای اسلامی وظیفه دارند به پا خیزند و فریادشان علیه این وضع پیش آمده در دنیا بلند شود. اینها چکسانی هستند که خودشان را حاکم دنیا می دانند.

🔸وی با بیان اینکه امیدواریم خداوند متعال این ملت مظلوم را به یک پیروزی نهایی برساند، گفت: آمریکایی ها و صهیونیست ها باید خواب سیاست عادی سازی کشورهای عربی با اسرائیل را ببینند.

🔸امام جمعه گرگان با اشاره به آثار این طوفان، افزود: در پی طوفان الاقصی سیاست عادی سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل قطعا یا فراموش خواهد شد یا مدت ها عقب خواهد افتاد، جبهه مقاومت در منطقه قوت می گیرد و کشورهای دیگر هم حساب کارشان را بکنند و حواسشان جمع باشند تا در این دام نیفتند.

وی با اشاره به ۲۶ مهر روز تربیت بدنی و ورزش، گفت: در آیات و روایات اسلامی هم بر توجه به ورزش توسط مردم اشاره شده است.

🔸آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: ورزش و تربیت بدنی برای همه مومنین و جوانان ما یک هدف باشد و انجام دهند تا اینکه بدن سالمی داشته باشند.

🔸وی به مسئولان ورزش استان توصیه کرد: ورزش هایی که در استان جایگاه خوبی دارند را تقویت کنند و تا می توانند ورزش های متعلق به این استان را مورد کمک و پشتیبانی قرار دهند.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو