پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/7/17

آیت الله نورمفیدی در واکنش‌ به «طوفان الاقصی» و تحقیر رژیم صهیونیستی ؛

این روح امام حسین (ع) است که مقاومت فلسطین ، ارتش قدرتمند اسرائیل را به زانو در آورده است

نماینده ولی فقیه دراستان گلستان وامام  جمعه گرگان در آئین تجلیل از خادمین و خیرین اربعین حسینی موکب علی بن موسی الرضا (ع) استان گلستان با اشاره به کلام نورانی پیامبر بزرگوار اسلام (ص) ، گفت :آنهائیکه با امام حسین (ع) ارتباط برقرارمی کنند یک حرارات و عشق حسینی در دل آنها پیدا می شود که هیچ وقت سرد نخواهد شد.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه رابطه با امام حسین (ع)آثار و برکات دنیوی و اخروی زیادی دارد ، افزود:یکی از آثار مهم رابطه با امام حسین (ع) نهضت ها و حرکت هایی بود که در اسلام علیه ظلم پیدا شده است.  

وی تصریح کرد : منشاءهمه قیام هایی را که بعد از حادثه کربلا در تاریخ اسلام علیه ظالمان تحقق پیدا کرد ، کربلا و قبر سید الشهدا (ع) بوده است. چون زیارت قبر امام حسین (ع) و روح و مکتب بلند و والای امام حسین (ع)به آنان درس می داد و راهگشا بود.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه امام حسین(ع) کشتی نجات و چراغ هدایت است ، گفت : رابطه با امام حسین (ع) در دل و جان انسان اثر می گذارد.

نماینده ولی فقیه دراستان گلستان در واکنش‌ به «طوفان الاقصی» و تحقیر رژیم صهیونیستی ، گفت : این روح امام حسین (ع) است که مقاومت فلسطین ، ارتش قدرتمند اسرائیل را به زانو در آورده است.

 وی افزود:آنهایی که روح امام حسین(ع) در وجود آنهاست با دیدن صحنه های عزتمندانه این روزها و مقاومت مردم مظلوم در مقابل رژیم ظالم ، گردن کلفت ، نسل کش ،آدم کش ، جانی و دیکتاتورخوشحال می شود.

آیت الله نورمفیدی در ادامه خطاب به خادمین اربعین حسینی ، گفت :شما در مسیر عرض ارادت به ابا عبدالله الحسین (ع) خدمت می کنید این امر مبارکی است که باید همه خادمین قدردان این توفیق الهی باشند.  

امام جمعه گرگان با بیان اینکه شما خادمین موکب ضمن زیارت کربلا ، توفیق خدمت به زوار سید الشهدا (ع) را در کارنامه خود به همراه دارید ،تصریح کرد: توصیه من به موکب ها این است همانطور که کربلا خالص بود سعی شود انگیزه خدمت شما هم به زائرین خالصانه  و فقط عشق به امام حسین (ع)باشد .

وی در پایان گفت : امروز دنیا سعی دارد ما را از امام حسین(ع) ، ارزش ها و این سرمایه های مهم معنوی جدا کند و ما وظیفه داریم با شور وعشق و انگیزه خالص از این سرمایه معنوی و ارزشمند حراست و پاسداری کنیم .

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو