پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

دیدار معاون پارلمانی رییس جمهور با حضرت آیت الله نورمفیدی

1401/1/16

نماینده ولی فقیه در گلستان:شهید سلیمانی هیمنه پوشالی آمریکا در منطقه را ویران کرد

امام جمعه گرگان با اشاره به نقش موثر سردار شهید سلیمانی در پیروزی های جبهه مقاومت و استکبارستیزی در منطقه گفت که سردار دل ها هیمنه آمریکا را ویران کرد.

امام جمعه گرگان با اشاره به نقش موثر سردار شهید سلیمانی در پیروزی های جبهه مقاومت و استکبارستیزی در منطقه گفت که سردار دل ها هیمنه آمریکا را ویران کرد.

آیت الله سید کاظم نور مفیدی در دیدار با معاون پارلمانی رییس جمهور در گرگان اظهارکرد: شهید سلیمانی همچون مرید و رهبر خود حضرت امام خمینی(ره) و آیت الله خامنه ای هیچ گاه در برابر آمریکا کوتاه نیامد و توانست هیمنه و ابهت پوشالی آمریکا در منطقه را ویران کند.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: سردار سلیمانی به معنای خاص و واقعی مرد میدان بود و هیچ گاه در برابر ظلم و جور کوتاه نیامد و به سمبل مبارزه به استکبار در منطقه بدل شد.

وی همچنین به وجود مشکلات اقتصادی در کشور اشاره کرد و گفت: همه مسئولان کشور به ویژه ریاست جمهور برای حل مشکلات مردم به صورت شبانه روز در حال تلاش هستند.

آیت الله نورمفیدی گفت: تلاش های دولت سیزدهم امیدآفرین است و امیدواریم با یاری خداوند متعال هر چه زودتر مشکلات مردم برطرف شود.

وی افزود: این که ریاست جمهور شخصا برای حل چالش ها و آگاهی از گرفتاری های مردم در جامعه حاضر می شود، اتفاق خوبی است که سبب می شود سایر مدیران هم با الگوگرفتن از آیت الله رییسی به صورت میدانی برای حل مشکلات مردم گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در گلسالت تاکید کرد: برای حل مشکلات کشور باید همه دستگاه ها و قوا دست به دست یکدیگر بدهیم تا مشکلات و فشارهای اقتصادی جامعه کاهش یابد.

وی به اهتمام دولت برای حل مشکلات با برخی از کشور های منطقه اشاره کرد و گفت:‌ حل اختلافات گازی ایران و ترکمنستان یکی از اقدامات مطلوب دولت در تجارت خارجی بود که یقینا ثمرات مطلوبی در بخش انرژی و اقتصاد برای کشور و به ویژه گلستان حاصل خواهد کرد.

آیت الله نورمفیدی گفت: عضویت ایران در سازمان همکاری های شانگ های هم یکی از دستاوردهای دولت بود که امکان حضور کالای ایرانی در کشور های عضو این پیمان نامه منطقه ای را فراهم کرده است

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: شرایط و توان دفاعی ایران با اوایل جنگ تحمیلی که در تهیه سیم خاردار مشکل داشتیم بسیار متفاوت و توان نظامی ما بسیار فراتر از حد تصور دشمنان است.

آیت الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی حتی آمریکا نیز جرات و توان حمله نظامی به ایران ندارد.

وی به سخنان فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و اضافه کرد: در صورت عملی شدن هر گونه تهدید علیه ایران در هر سطحی، جزیی یا کلان، نیروهای مسلح ایران تمام زیرساخت‌ها و مراکز نظامی آمریکا و متحدان آن را در کشورهای پیرامونی و منطقه ویران خواهد کرد.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو