پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/7/15

آیت الله نورمفیدی : قدم هایی که برای احقاق حق مظلوم برداشته می شود دردیوان لایزال الهی ثبت می گردد

امام جمعه گرگان : کسانی که برای گرفتن حق مظلوم از ظالم قدم برمی دارند ،این قدم ها در دیوان لایزال الهی ثبت خواهد شد و از نظر خداوند متعال محو نمی شود .

آیت الله سید کاظم نورمفیدی صبح شنبه در مراسم صبح گاه مشترک نیروی انتظامی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی و برگزاری صبحگاه مشترک  نشان از شکوه و عظمت نیروی های مسلح و از طرفی  تقدیر و تشکر از زحماتی  است که نیروی انتظامی بر دوش دارد و همیشه و در همه جا  مواظب و آماده برای خدمت به جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی سازمانی آماده برای یاری رساندن به مردم است، افزود: این نهاد همیشه و در همه جا با مردم است و هر کجا که نیروی انتظامی حضور داشت مردم احساس آسودگی کردند.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه برقراری امنیت، نظم، احقاق حق و کمک به اجرای عدالت بخشی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی است، گفت: در ۶ ماه گذشته بیش از ۵۰ شهید برای امنیت و احقاق حق تقدیم انقلاب و اسلام شد.

آیت الله نور مفیدی تاکید داشت: خدمت به مظلوم و گرفتن حقش از ظالم، از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی است.

امام جمعه گرگان ادامه با اشاره به پاداش خداوند برای خدمتگزاران به مردم وجامعه با بیان حدیثی از پیامبر اکرم (ص)، گفت:  کسی که از مظلوم دفاع کند و حق مظلوم را از ظالم بگیرد فردای قیامت همسایه رسول گرامی اسلام در بهشت خواهد بود .

وی افزود :این وعده و پاداش بسیار والایی برای آن کسانی است که برای احقاق حق و گرفتن حق مظلوم از ظالم قدم می دارند ،این قدم ها در دیوان لایزال الهی ثبت خواهد شد و از نظر خداوند متعال محو نمی شود  بلکه محفوظ می ماند .

نماینده ولی فقیه دراستان با اشاره به جنایت اخیر دشمنان در سوریه ،اظهار داشت:جنایت اخیر سوریه و به خاک و خون کشیدن مردم بی گناه و افسسران جوان نظامی  یقینا برنامه ریزی امریکا و ایادی آنها در منطقه است.

آیت الله نورمفیدی افزود : ما وظیفه داریم وقتی این ها را می شنویم، می بینیم  در مقابل آن ظالم قد علم کنیم  و به یاری مظلومان بشتابیم ، این توصیه امیر مومنان است که می فرماید :«همیشه باید دشمن ظالم و یاور مظلوم باشید»

در پایان این مراسم یگان‌های نمونه مستقر در میدان از مقابل جایگاه رژه رفتند.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو