پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

نماز جمعه

1401/1/16

امام جمعه گرگان: مردم از دسیسه‌های دشمنان آگاه باشند

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: با توجه به این‌ که در کشور مشکلات و معایب وجود دارد اما مردم باید نسبت به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان آگاه و هوشیار باشند.

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: با توجه به این‌ که در کشور مشکلات و معایب وجود دارد اما مردم باید نسبت به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان آگاه و هوشیار باشند.

آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های این هفته نمازجمعه گرگان اظهارداشت: بدون شک دشمن هیچ وقت به دنبال راحتی و حل مشکلات ما نیست، بلکه منافع خود را در منطقه در خطر می‌بیند و سعی دارد آن را به شیوه های مختلف برطرف کرد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: ایران با توجه به حضور در عراق، سوریه، فلسطین و سایر کشورهای جهان اسلام در واقع تبدیل به خاری در چشم دشمنان شده و آنان سعی دارند با روش‌های مختلف آن خار را در بیاورند.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به ۲۰ دی ماه مصادف با صد و هفتادمین سالروز شهادت امیرکبیر، خاطرنشان کرد: میرزا تقی خان تلاش داشت تا با مستکبران مبارزه و اصلاحاتی در جامعه ایجاد کند اما آنان که منافعشان به خطر افتاده بود با روشی خاص از ناصرالدین شاه دستور قتل او را گرفتند و بلافاصله او را به شهادت رساندند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: شاید روش توطئه دشمنان امروز نسبت به گذشته فرق کرده اما در واقع هدف یکی است و آن هم از بین بردن آن چیزی که منافع دشمنان را به خطر انداخته می باشد.

آیت الله نورمفیدی افزود: دشمن سعی دارد با استفاده از فضاهای مجازی و صفحات اجتماعی که کاربردهای خوبی هم دارد در مردم یاس و ناامیدی ایجاد کند که مردم باید نسبت به این مساله شناخت و آگاهی کافی داشته باشند.

امام جمعه گرگان تاکید کرد: بدون شک هیچ کس جز خود ما نمی توانیم مشکلاتمان را برطرف کنیم و نیازی به حضور ابرقدرت ها در واقع دشمنان نداریم.

آیت‌الله نورمفیدی تصریح کرد: دشمن تلاش دارد امید را از مردم بگیرد و مردم را ناامید و نسبت به مسئولان بدبین کند زیرا آنها نمی‌خواهند ما روی پای خود بایستیم و تلاش دارند به آنها متکی باشیم.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: یکی از تلاش های دشمن در جهت خراب و فاسد جلوه دادن مسئولان، ایجاد جنگ و ناامنی در کشور است.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو