پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/7/8

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در آیین جشن بزرگ وحدت در گنبدکاووس ؛

اینگونه مجالس در سایه وحدت اقوام و مذاهب بر خلاف میل دشمنان اسلام است/ از صدا و سیما در زمینه کم کاری و پخش نکردن مجالس باشکوه جشن های وحدت استان گلستان شدیدا گله دارم

آیت الله نورمفیدی در این مراسم با اشاره به آیه شریفه «إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ فَأَصْلِحُوا بَيْنَ أَخَوَيْكُمْ وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّكُمْ تُرْحَمُونَ» و برادری مومنان ، گفت: خدا را شاکریم و از زحمات مسئولین اجرایی برگزار کننده این مراسم تشکر می کنیم که به احترام هفته وحدت و ولادت نبی مکرم اسلام (ص) برادران اسلامی را مثل همیشه با همدلی در این محفل الهی گردهم آوردند.

وی افزود :اینگونه مجالس و این مجلس باشکوه در سایه وحدت اقوام و مذاهب بر خلاف میل دشمنان اسلام و شیاطین جهانی است که همیشه خواهان تفرقه و اختلاف بین مسلمانان هستند .

امام جمعه گرگان تصریح کرد :اگر در گذشته غفلت هایی صورت گرفته ، اما امروز شاهدیم که امت اسلامی بیدار شده و به کوری چشم دشمنان و بر خلاف گذشته در کنار هم هستند.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: امروز بشریت به پیامبر(ص) نیاز دارد و ما مسلمانان وظیفه داریم تا ولادت تکوینی از نبی مکرم اسلام ارائه کنیم.

آیت‌الله نورمفیدی با تاکید برضرورت بیان خصایص اخلاقی و شخصیتی پیامبر(ص) در قالب ولادت تکوینی، بیان داشت: پیامبر (ص)ما به فرموده خداوند خلق العظیم است و باید ویژگی های اخلاقی و شخصیتی ایشان را برای مردمان جهان ارائه کنیم.

نماینده ولی فقیه دراستان گلستان اظهار داشت :اگر در زمینه معرفی پیامبر (ص) به دنیا غفلت کنیم  گرفتار اهانت به اسلام و قرآن خواهیم شد و یقینا فردای قیامت مشمول گله رسول خدا قرار خواهیم گرفت.

وی با یادآوری برخی اهانت ها به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام توسط کشورهای غربی و استکبار جهانی، گفت: جهان تشنه ویژگی های شخصیتی حضرت محمد (ص) است که علمای اسلام و نخبگان باید به آن بپردازند.

نماینده ولی فقیه در گلستان همچنین بابیان اینکه مسلمانان اشتراکات زیادی مانند «خدا، پیغمبر، قرآن، قبله، توحید، معاد و بهشت و جهنم» دارند که باید مورد توجه و اهتمام جدی قرار گیرد، گفت: مسلمانان باید برخی اختلافات جزئی که از گذشته تا الان وجود داشته و دارد را بین خودشان رفع کنند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری درادامه گفت: امروزه شاهدیم که تمامی درگیری ها و معرکه ها به کشورهای اسلامی اختصاص دارد و یقین داریم ریشه  اصلی آن در امریکاست.

وی افزود : امریکا قابل تکیه کردن نیستند و به مصداق فرمایش رهبر معظم انقلاب اصلا قابل اعتماد نیست.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به وحدت و همدلی اقوام در استان گلستان ، یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند ؛استان گلستان می تواند در زمینه وحدت ، الگویی نه تنها برای کشور ،بلکه برای جهان اسلام باشد.

نماینده مقام معظم رهبری درادامه اظهار داشت : به مسئولین صدا و سیما حتما برسانید که بنده از آنها در زمینه کم کاری و پخش نکردن مجالس باشکوه جشن های وحدت استان گلستان از آن مرکز شدیدا گله دارم .

وی تصریح کرد: مسولان صدا و سیما باید پاسخ بدهند و این اشتباه خودشان را جبران کنند.

گفتنی است جشن گرامیداشت هفته وحدت استان گلستان با حضور و سخنرانی حضرت آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده مقام معظم رهبری در استان گلستان و امام جمعه گرگان و حضور جمعی از مسئولین ، علما و نخبگان شیعه و سنی استان پیش از ظهر امروز شنبه ۸ مهرماه ۱۴۰۲ در شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

مشاهده گزارش تصویری مشاهده گزارش تصویری
logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو