پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/7/8

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان:گلستان به الگویی ارزشمند از اتحاد، همدلی و وحدت تبدیل شده است

نماینده ولی فقیه در گلستان و استاندار در پیام مشترکی اعلام کردند: گلستان با همبستگی و همراهی اهل تسنن و تشیع در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی،دفاع مقدس، نبرد اقتصادی و تمامی گردنه های سختی که دشمنان قسم خورده نظام رقم زده اند، توانسته است به الگویی ارزشمند از اتحاد، همدلی و وحدت تبدیل شود.

در پیام تبریک مشترک حضرت آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان و علی محمد زنگانه، استاندار گلستان به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اعظم(ص) آمده است: در طول تاریخ ارزشمند اسلام عزیز همواره دشمنان در پی وارد کردن خدشه به وحدت شیعه و سنی بوده و امروزه لزوم توجه و هوشیاری نسبت به این دسیسه ایادی کفر بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

این پیام می افزاید: میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام، حضرت ختمی مرتبت،پیامبر نور و رحمت، حضرت محمد مصطفی (ص) در واقع زمانی مناسب برای انعکاس و تقویت وحدت در جامعه عظیم مسلمانان جهان است.

در ادامه این پیام آمده است: ایران اسلامی با رهبری زعیمی عالیقدر و مرجعی جامع الشرایط که آگاه به مسائل روز جهانی است به عنوان کشوری مقتدر توانسته است به پایگاه وحدت و انسجام و البته مقابله با ظلم و ستم در دنیا مبدل شود و قدرت های جهانی، اعتباری ویژه برای آن قائل شوند.

در این پیام تاکید شد: بی تردید گلستان با همبستگی و همراهی اهل تسنن و تشیع در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی،دفاع مقدس، نبرد اقتصادی و تمامی گردنه های سختی که دشمنان قسم خورده نظام رقم زده اند، توانسته است به الگویی ارزشمند از اتحاد، همدلی و وحدت تبدیل شود.

در پایان این پیام آمده است؛ اینجانبان هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر خاتم حضرت محمد مصطفی (ص) را به تمامی گلستانیان گرامی اعم از شیعه و سنی تبریک و تهنیت عرض می نماییم و بر این باوریم که در سایه وحدت موجود در نگارستان اقوام ایران زمین و همراهی همه ی دلسوزان استان بتوانیم با قدرت و قوت در مسیر پیشرفت و توسعه گام برداریم و سرزمین برادری را بیش از پیش در سطح بین الملل معرفی نماییم.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو