پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/6/30

آغاز عملیات ساخت بیمارستان تخصصی سرطان در گرگان

به همت حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه دراستان گلستان وامام جمعه گرگان در جاده گرگان - آق قلا

این بیمارستان درزمینی به مساحت ۴۵ هزار مترمربع و زیر بنای حدود ۳۰ هزار متر مربع ساخته خواهد شد و شامل بخش های مختلف  تشخیصی و درمانی سرطان می باشد.

آیت الله سید مجتبی نورمفیدی طی بازدید از روند آغاز عملیات احداث این بیمارستان اظهار داشت: حضرت آیت الله نورمفیدی که از بدو پیروزی انقلاب همت خود را مصروف خدمت به مردم و توسعه و پیشرفت استان نموده و تاکنون ده ها مدرسه ،مرکز آموزشی و فرهنگی و بهداشتی ساخته است  ،اکنون گام بلند دیگری برای خدمت به مردم شریف استان برداشته اند  . البته از دو سال پیش کار  خرید زمین ،اخذ مجوزها  و تهیه نقشه ها شروع شده  و چندی پیش عملیات اجرایی ساخت آن آغاز شده است.

وی افزود: متاسفانه بعضی از انواع سرطان در این استان بسیار شایع بوده و نیاز به تشخیص و درمان این بیماری روز افزون می باشد ، به همین جهت دغدغه دیرینه ایشان از اوایل پیروزی انقلاب مبنی بر ساخت یک بیمارستان پیشرفته و مجهز ، به این موضوع اختصاص یافت.

وی در پایان تصریح کرد : امیدواریم این مرکز در آینده بتواند به اهالی استان و حتی سایر مناطق و بیماران مبتلا به #سرطان که بسیاری از آنان با مشکلات متعدد جسمی، روحی و حتی مالی درگیر هستند، خدمات  ارزشمندی ارائه دهد.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو