پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/5/25

آیت الله نورمفیدی: دشمن با ابزار رسانه و شبکه های مجازی به جنگ با دین و مقدسات رو آورده است

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه گرگان گفت :یکی از توطئه هایی که امروز وجود دارد، جدا کردن مردم از اهل بیت (ه)است در واقع دشمن با ابزار رسانه و شبکه های مجازی به جنگ با دین و مقدسات رو آورده است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی در دیدار سردار رادان فرمانده انتظامی کشور با ایشان گفت : در روز قیامت همه اعمال انسان مجسم می شود و اعمال نیک انسان در روز رستاخیر بصورت نعمت بهشتی درخواهد آمد.

 وی افزود :یکی از چیزهایی را که در روز قیامت منعکس و عینیت پیدا می کند این است که الگوی انسان در دنیا چه کسی بوده است.

 امام جمعه گرگان اظهار داشت:  بالاترین افتخار و آرزوی ما باید بر این باشد که در روز قیامت آثار رابطه قلبی خودمان با پیامبر (ص)، امیرالمومنین (ع)و امام حسین (ع) را به عینیت مشاهده کنیم و در جوار آنها به ساحل آرامش اخروی برسیم.

نماینده ولی فقیه دراستان تصریح کرد :اگر افراد با تأسی از فرامین اهل‌بیت و امامان معصومین(ع) به کارهای نیک مبادرت داشته و اهل اعمال صالح باشند رستگار خواهند شد، لذا معیار به زبان نیست بلکه عمل به انجام آن است.

یکی از توطئه هایی که امروز وجود دارد، جدا کردن مردم از اهل بیت (ه)است در واقع دشمن با ابزار رسانه و شبکه های مجازی به جنگ با دین و مقدسات رو آورده است.

وی تصریح کرد : ما نیز باید در راستای ارتباط محکم مردم با اهل بیت عصمت و طهارت (ع) قدم برداریم و به دشمنان بگوییم نور خداوند نابود نمی‌شود حتی اگر کافران آن نور را دوست نداشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در بخش دیگر از سخنان خود گفت: کار در نیروی انتظامی سخت و پیچیده است و کارکنان فراجا در همه حال مشغول تامین امنیت مردم هستند.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی اظهار کرد: خدمت در لباس مقدس انتظامی بدون شک پاداش عظیمی نزد خدای متعال دارد.

وی با اشاره به سختی‌های کار پلیس، تصریح کرد: رفع مشکلات و دغدغه‌های معیشتی کارکنان فراجا باید مورد توجه مسوولان مربوطه باشد.

آیت الله نورمفیدی افزود: انتظامی استان در حوادث گوناگون به ویژه اغتشاشات سال گذشته بدون شک خوش درخشید که جای تقدیر و تشکر دارد.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

مشاهده گزارش تصویری مشاهده گزارش تصویری
logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو