پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/5/20

امام جمعه گرگان:نمایش قدرت و عظمت نظامی ایران اسلامی در برابر جهانیان/ طلب کشاورزان بذرکار پرداخت شود

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه در تمامی دنیا آب های آزاد حق همه کشورها است، گفت: ایران اسلامی قدرت و عظمت نظامی خود را در برابر دید جهانیان قرار می دهد.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر (جمعه 20 مرداد) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان با اشاره به دیدار هفته گذشته نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با مقام معظم رهبری، گفت: نیروی دریایی ارتش در هفته های گذشته در مدت هشت ماه 65 هزار کیلومتر سفر دریایی را انجام دادند.

 نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان افزود: با توجه به شرایط موجود و ادعای برخی کشورها از جمله آمریکایی ها که خود را قیم و مالک دریا می دانند، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران این سفر دور و دراز را آغاز کردند به خوبی به انجام رساندند.

 وی با بیان اینکه در تمامی دنیا آب های آزاد برای همه و حق همه کشورها است، اظهارداشت: به خصوص جمهوری اسلامی ایران در برابر زورگویی ها و ادعاهای آمریکا منفعل نشد و فعالانه وارد این عرصه شدند و به بهترین شکل این سفر را به اتمام رساندند.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به حضور فعال نیروهای دریایی سپاه در خلیج فارس نیز گفت: ایران اسلامی قدرت و عظمت نظامی خود را در برابر دید جهانیان قرار می دهد.

 وی از خانواده های ناو 86 نیز تشکر کرد که شرکت سخت را تحمل کردند و تحمل آنها باعث تقویت روحیه افراد این ناو شد.

 امام جمعه گرگان با اشاره به گلایه گندمکاران تولید کننده بذر در استان در چند روز قبل، افزود: این افراد بذرهای گندم را تولید کردند و تحویل مسئولان دادند اما بدهی های آنان پرداخت نشده است.

 وی ادامه داد: باید پول این گندمکارانی که بذر کشت آینده استان را تولید کردند پرداخت شود.

 آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: همه کسانی که در این رابطه مسئولیت دارند، طلب کشاورزان بذرکار را پرداخت کنند.

سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته گرگان جناب دکتر رعیت مدیرکل ارشاد اسلامی استان گلستان بودند.

لازم بذکر است که قبل از اقامه نمارجمعه از دونفر از خبرنگاران صداوسیما و خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا ) به نمایندگی از دیگر خبرنگاران استان بمناسبت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار تجلیل شد.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو