پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/4/29

امام جمعه گرگان دردیدار رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با ایشان :تبلیغات نباید سبقه جناحی و گروهی داشته باشد

آیت الله نورمفیدی گفت: شکل تبلیغات و برنامه ریزی هایی که در این زمینه صورت می گیرد باید حساب شده بوده و برای همه جاذبه داشته باشد و به هیچ وجه نباید رنگ خاص و سبقه جناحی و گروهی به خودش بگیرد.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار با رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با ایشان گفت: مسئله تبلیغات در مکتب انبیا از مسائل بسیار مهمی است و مسئولیت های اصلی انبیا، تبلیغ ارزش های الهی بوده است.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه محور برنامه همه انبیا دعوت به بندگی خدا و دوری از طاغوت ها بود، افزود: محور دعوت انبیا، دعوت به توحید و بندگی خدا بوده و در دعوت انبیا هر بندگی غیر از بندگی خدا ممنوع شده است.

وی ادامه داد: مسئله تبلیغ کار بسیار مهم و سخت و مسئولیت دشواری است و دشمنان در تبلیغات دنیای امروز در حال سوق دادن افکار بشریت به سمت دیگر هستند و با دروغ ها و تهمت هایشان اذهان انسان ها را آلوده می کنند.

آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: شکل تبلیغات و برنامه ریزی هایی که در این زمینه صورت می گیرد باید حساب شده بوده و برای همه جاذبه داشته باشد و به هیچ وجه نباید رنگ خاص و سبقه جناحی و گروهی به خودش بگیرد.

وی گفت: شعارهایی که در مراسمات نیز بیان می شود باید حساب شده باشد و به اصل وحدت به ویژه مسلمانان جهان توجه شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به وحدت اقوام مختلف در استان، افزود: نباید به هیچ وجه در تبلیغات حرف های ضد وحدتی بیان شود و شعارهای انتخاب شده باید برای همه جذاب باشد.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو