پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/4/4

توسعه گلستان در گرو اتصال ریلی شمال به جنوب

آیت الله نورمفیدی گفت: ارتباط و اتصال ریلی شمال به جنوب توسعه استان گلستان را به همراه دارد.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار  مدیرکل جدید راه آهن شمال شرق 2 با ایشان گفت: ارتباط شمال و جنوب، از اینچه برون به سمت بندرعباس از مسیر شاهرود، طبس و غیره انجام شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: این مسئله از مدت ها قبل مطرح شده و چند وقت قبل هم در سفر مسئولان رده بالای کشور به روسیه مسئله اینچه برون و انتقال کالا از این مسیر مطرح شد.

 وی ادامه داد: با راه اندازی خطوط ریلی شمال به جنوب مسیر 500 کیلومتر نزدیکتر شده و برای انتقال کالا برای تجار به صرفه تر است.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به اینکه پیگیری های محلی برای این خطوط انجام شده است، گفت: تحقق این موضوع در توسعه استان خیلی موثر است.

وی با بیان اینکه استاندار گلستان نیز پیگیر این موضوع هستند، اعلام آمادگی کرد در صورت نیاز خودش پیگیری ها و تذکرات لازم را انجام دهد.

 نماینده ولی فقیه در گلستان اظهارداشت: خدمت به بندگان خدا بهترین عمل صالح برای مسئولان است و از نظر آیات قرآن کریم یکی از عوامل بهشت عمل صالح است.

 وی گفت: عمل صالح برای هر کسی متناسب با کار و اقدامش متفاوت است و برای شما مسئولان عمل صالح اقدام چنین کارهای بزرگ برای به نتیجه رسیدن است.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو