پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/4/15

آیت الله نورمفیدی:حمله های مجازی در کمین دانش آموزان/ فعالیت آموزشی در مدارس کار بسیار مهم و حساسی است

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه در حال حاضر دانش آموزان ما شدیدا تحت حمله های مجازی قرار دارند، گفت: باید روحانیونی برای طرح تربیتی امین انتخاب شوند که حداقل سطح را خوب خوانده و قدرت تفکر و عقلانیت داشته باشند و بتوانند مسائل را تجزیه و تحلیل کنند.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در اولین جلسه کمیته همکاری حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش با حضور معاون تبلیغ و فرهنگی حوزه های علمیه کشور گفت: طرح تربیتی امین طرح بسیار خوب و یک عمل خوب و پسندیده ای است.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به حضور خود در دبیرستان ها در روزهای دوشنبه از سال 75، افزود: من شخصا به این طرح پایبند بودم و با هماهنگی آموزش و پرورش هر هفته در مدارس حضور پیدا کرده و به سوالات دانش آموزان پاسخ می دادم.

وی ادامه داد: روحانیونی که در مدارس حضور می یابند مروج دین و معارف الهی هستند و در انتخاب آنان باید بسیار دقت شود، هر کسی را نمی توان وارد این کار کرد.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه در حال حاضر دانش آموزان ما شدیدا تحت حمله های مجازی قرار دارند، گفت: باید روحانیونی برای این طرح انتخاب شوند که حداقل سطح را خوب خوانده و قدرت تفکر و عقلانیت داشته باشند و بتوانند مسائل را تجزیه و تحلیل کنند.

وی تاکید کرد: باید به مدارس و دبیرستان ها رفته و از آنجا فرهنگ ترویج حجاب را شروع کرد و اگر در کل استان این اقدام شدنی نیست یک منطقه و مدرسه به عنوان پایلوت انتخاب شود و معلمانی که مورد علاقه دانش آموزان بوده و معتقد هستند بکارگیری شوند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه فعالیت و آموزش در مدارس کار بسیار مهم و حساسی است، گفت: کار باید درست، اصولی، زمان بندی شده بر اساس میان مدت، درازمدت و کوتاه مدت به صورت اساسی آغاز شود و تصمیم غیراصولی گرفته نشود.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو