پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/3/19

امام جمعه گرگان:دستاوردهای نظامی ایران برای ابرقدرت‌های جهان غیرقابل باور است

امام جمعه گرگان گفت: ایران اسلامی با بهره‌برداری از موشک فتاح، در واقع جزو پنج کشور دنیا در دستیابی به دانش ساخت این سلاح قرار گرفت که این دستاورد برای بسیاری از ابرقدرت‌ها غیرقابل باور و تصور است.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: جوانان و دانشمندان ما در این فناوری‌ها به دنبال ساخت موشک‌های قاره‌پیما هستند و بدون شک با همان سلاح‌های ایمان به خدا و امید به این دستاورد نیز خواهند رسید.

وی تصریح کرد: دستیابی به این دانش و توانمندی‌ها نفی کننده، وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه نیست و ما نیز این مساله را قبول داریم، اما بدون شک با داشتن همان ۲ سلاح، می‌توانیم این مشکلات را هم برطرف کنیم.

وی گفت: ایمان به خدا و امید ۲ اسلحه مهم امام خمینی (ره) برای به پیروزی رساندن نظام جمهوری اسلامی بود، امروز دشمن بیش از هر چیز به دنبال زدن و تضعیف این ۲ سلاح در جامعه به خصوص در بین جوانان است.

وی افزود: هنوز نیاز داریم تا امام راحل را که برای این کشور و مردم کارهای بزرگی انجام داد بیشتر بشناسیم.

امام جمعه گرگان ادامه داد: تحولی که در کشور ما بعد از قرن‌ها زیر سلطه ابرقدرت‌ها و بیگانگان انجام شد، در واقع نجات دادن آن توسط امام خمینی (ره) انجام شد و از زیر سلطه شرق و غرب بیرون آمد.

وی ادامه داد: استقلال، آزادی جمهوری اسلامی و نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی، شعاری بود که امام راحل در سرلوحه کارها و برنامه‌هایش قرار دارد و همین استقلال باعث شده تا نیروهای مسلح ما بتوانند به موشک «هایپرسونیک فتاح» را که یک موشک مافوق صوت بوده را با تکیه بر دانش و توان نیروهای داخلی و بومی بسازند.

وی افزود: تحولاتی که امروز در منطقه به خصوص در خصوص فلسطین شاهد هستیم، نشات گرفته از نامگذاری روز قدس از سوی امام خمینی (ره) در دفاع از مردم مظلوم فلسطین بود.

آیت‌الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: با بررسی سیل تحولات جهان از زمان آغاز شروع حرکت امام خمینی (ره) تا به امروز مشخص می‌شود که این حرکت امام راحل در جهان تاثیر بسزایی داشته، بطوری که امروز بسیاری از کشورهای اروپایی در حال خارج شدن از زیر بار دلار به عنوان واحد پول رایج معاملاتی خود هستند.

امام جمعه گرگان تاکید کرد: بدون شک با ایمان به خدا و امید، می‌توانیم به قُله مَد نظر رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که دیگران دست‌شان به سوی ما دراز باشد، خواهیم رسید.

آیت‌الله نورمفیدی همچنین به در پیش بودن روزهای ۲۳ و ۲۵ ذی‌القعده (روز زیارتی مخصوص امام رضا ع) اشاره کرد و گفت: اگر بتوانیم در این ایام در مشهد و بارگاه امام رضا (ع) باشیم، بسیار خوب است، اما در صورت نتوانستن برای حضور در جوار و بارگاه امام هشتم، می‌توانیم زیارت از راه دور آن حضرت را انجام دهیم.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو