پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/3/18

نماینده ولی فقیه در گلستان:استفاده از روحیه خداباوری امام(ره) و رهبری برای توسعه کشور/ نتایج مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید در زندگی مردم مشهود باشد

آیت الله نورمفیدی گفت: باید از روحیه خداباوری، اراده قوی، قاطعیت، مردم مداری و عمل‌گرایی معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری برای توسعه همه‌جانبه در کشور به‌خصوص در حوزه فرهنگ استفاده کرد.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در یکصد و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان و دومین جلسه شورا در سال جاری با اشاره به توجه به سیره امام (ره) و مقام معظم رهبری، گفت: باید از روحیه خداباوری، اراده قوی، قاطعیت، مردم مداری و عمل‌گرایی معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری برای توسعه همه‌جانبه در کشور به‌خصوص در حوزه فرهنگ استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: مصوبات شورای فرهنگ عمومی زمانی خوشایند و ارزشمند است که نتایج آن در زندگی مردم مشهود باشد و جامعه از نتایج و اقدامات شورا و دستگاه ها و نهادهای اجرایی رضایت داشته باشند.

وی ادامه داد: بدون شک رضایت مردم، رضایت خداوند را در پی دارد، پس مسئولان سعی کنند در پی کسب رضایت مردم باشند.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه ایمان به خدا و امید همواره در وجود امام راحل و رهبر معظم انقلاب وجود داشته است، گفت: این دو بزرگوار با همین نوع نگاه و سیره در برابر تمام هجمه ها ایستادگی کردند و هرگز تردید به دل و اندیشه خود راه ندادند.

وی تاکید کرد: باید با این نوع نگاه برای مردم و انقلابمان کار شود تا مردم اطمینان کامل داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به نامگذاری معبری به نام مختومقلی فراغی در شهرستان گرگان، افزود: این نامگذاری وحدت آفرین و نیکو است و از مسئولان مربوطه می خواهم که در صورت امکان این پیشنهاد را مورد بررسی و اقدام قرار دهند.

وی در خصوص کار کردن در راه خدا، گفت: کار، کمک و گره گشایی از دغدغه های مردم امری ضروری و خداپسند است و باید با بهره مندی از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی در حد توان تلاش شود تا در میدان عمل برای مردم کار شود.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو