پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/3/17

نماینده ولی فقیه در گلستان:انجام کار خیر باید دلی باشد/ مقام معظم رهبری بهترین شناخت از امام (ره) را در سخنرانی اخیر خود نشان داد

آیت الله نورمفیدی گفت: انجام کار خیر باید دلی و با عشق و علاقه باشد وگرنه ایجاد تشکیلات دردی را از مردم دوا نمی کند.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار اعضای موسسه خیریه امدادگران عاشورایی (ویژه بیماران سرطانی) استان گلستان با ایشان گفت: از نظر مبانی دینی و روایات بر کار خیر تاکید شده است و آمده است؛ یک عده ای تلاششان برای رفع نیازمندی های مردم است.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه انجام کار خیر باید دلی و با عشق و علاقه باشد وگرنه ایجاد تشکیلات دردی را از مردم دوا نمی کند، افزود: وقتی در کار خیر دل در میان باشد به طور قطع خداوند متعال هم کمک می کند.

وی با ابراز رضایت از فعالیت موسسه خیریه امدادگران عاشورایی، خطاب به اعضای این موسسه گفت: شما از آن دسته از افراد مورد قبول مردم هستید و مردم به شما اعتماد و اطمینان دارند، پس کمک هایی که از مردم گرفته می شود فقط صرف بیماران شود.

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: مردم باید بدانند این پول ها و کمک هایشان خرج چیزهای دیگر همچون تبلیغات، حاشیه ها و غیره نمی شود و آنچه را که می دهند فقط برای بیماران هزینه می شود که این مسئله اعتمادزا و اطمینان زا است.

وی با تاکید بر اینکه در کار خیرتان با دل وارد شوید، افزود: هر کاری که انسان با دل وارد شود به نتیجه هم می رسد.

نماینده ولی فقیه در گلستان خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) برای به ثمر نشستن انقلاب فقط دو نرم افزار ایمان و امید داشت که باعث موفقیت امام راحل در این راه شد، اگر در وجود امام(ره) امید نبود نمی توانست ایجاد امید کند.

وی اظهارداشت: روح امام (ره) یک روح تاثیرگذار بود و اگر در خودش ایمان، اطمینان و امید وجود نداشت نمی توانست در دیگران ایجاد امید کند.

آیت الله نورمفیددی گفت: امام خمینی(ره) حتی کسانی که افتاده بودند را هم بلند می کرد و الان هم مقام معظم رهبری ادامه دهنده راهشان است.

آبا اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در چند روز گذشته در مراسم ارتحال امام(ره)، افزود: مقام معظم رهبری در این سخنرانی خود بهترین شناخت از امام (ره) در این زمان را نشان داد.

وی ادامه داد: اصلا تردید در سخنرانی های مقام معظم رهبری وجود ندارد، ایشان در این مراسم با قاطعیت سخنرانی کرد و این قاطعیت را هیچ کجا ندیدم و در چهره ایشان شک دیده نمی شد.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو