پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/3/10

نماینده ولی فقیه در گلستان:محبت زن و شوهر پایه و اساس زندگی خانوادگی است

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه پایه و اساس زندگی خانوادگی بر محبت زن و شوهر است، گفت: زوج های جوان اساس زندگی خود را بر مبنای دوستی که خداوند فرموده قرار دهند.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در مراسم جشن ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و اهدای 8 سری جهزیه به زوج های جوان در مسجد جامع گلشن گرگان با تبریک ولادت امام رضا(ع) گفت: این روز، روز بسیار مبارکی است که ابتدای زندگی شما با سالروز ولادت امام رضا(ع) آغاز شده تا زندگی خوبی را شروع کنید.
نماینده ولی فقیه در گلستان خطاب به زوج های جوان، افزود: توصیه های قرآن کریم در مورد خانواده و زندگی را مورد توجه قرار دهید تا مشکلی در زندگی پیش نیاید و بتوانید مشکلات را هم بهتر تحمل کنید.
وی ادامه داد: خداوند در آیات قرآن کریم فرمودند: زندگی زن بدون مرد و زندگی مرد بدون زن تکامل پیدا نمی کند و خداوند بین شما مودت و رحمت قرار داده است.
آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه مودت مهمترین چیزی است که خداوند بین زن و شوهر قرار داده است، تاکید کرد: از همین الان اساس زندگی خودتان را بر مبنای دوستی که خداوند فرموده قرار دهید، پایه و اساس زندگی خانوادگی بر محبت زن و شوهر است.
وی اظهارداشت: با عمل به این مسائل زندگی محکم و استوار می شود و هیچ چیزی نمی تواند آن را بلرزاند.
امام جمعه گرگان با بیان اینکه چشمتان نیز به زندگی دیگران نباشد، گفت: همان چیزهایی که خودتان دارید را در زندگی استفاده کنید و اگر غیر این باشد زندگی دچار مشکل می شود.
وی افزود: فرزندانی که در خانوادهایی که گذشت نیست زندگی می کنند آنها هم دچار مشکل می شوند، در روایات آمده است؛ به فرزندان خودتان احترام کنید و دوست بدارید.
آیت الله نورمفیدی بار دیگر تاکید کرد: از از همین اول زندگی با محبت به همدیگر نگاه کنید و دوست بدارید، اولین و مهمترین پایه خانواده و زندگی محبت است و فرزندان در چنین محیطی شخصیت خوبی پیدا می کنند.
وی با بیان اینکه باید به دستورات دینی گوش کرده و عمل کنیم، گفت: فرزندان وقتی مشاهده کنند پدر و مادر نسبت به هم محبت دارند و احترام می گذارند، قطعا در شکل گیری شخصیت آنان تاثیر خواهد داشت.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو