پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/3/8

نماینده ولی فقیه در گلستان:استفاده از ظرفیت های گلستان برای کاهش فقر/ عمل صالح مسئولان حل مشکلات کشور است

آیت الله نورمفیدی گفت: مشکل اساسی کشور، مسائل اقتصادی است و اگر این مسائل حل شود بسیاری از مشکلات حل می شود.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار علی اکبر نژادعلی، مدیرکل توزیع فرآورده های نفتی کشور با ایشان گفت: مشکل اساسی کشور، مسائل اقتصادی است و اگر این مسائل حل شود بسیاری از مشکلات حل می شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: باید ببینیم اساس مشکلات کشور کجاست و اساس آن را پیدا کرده و یکی یکی این مسائل را حل کنیم و به جلو ببریم.

وی با اشاره به اینکه استان گلستان، استان کشاورزی است، گفت: کشاورزی به دو ماده اصلی خاک و آب نیاز دارد، متاسفانه هم خاک و آب ما در حال از بین رفتن است.

آیت الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: خلیج گرگان در حال از بین رفتن است و جزیره آشوراده نیز بعد از 20 سال پیگیری بنده هنوز به جایی نرسیده است و زهکشی زمین های کشاورزی استان نیز انجام نشده است.

وی اظهارداشت: حل این مسائل و مشکلات باید در اولویت دولت و مسئولان باشد تا در توسعه استان موثر باشد.

امام جمعه گرگان با اشاره به منابع خدادادی و طبیعی استان گلستان، گفت: استان گلستان علی رغم وجود این منابع خدادادی استان فقیری است و نباید به ظاهر این استان نگاه کرد، در شمال استان، بسیاری از روستاها حتی آب هم ندارند.

وی افزود: مشکل شرکت پتروشیمی استان بعد از 18 سال با سرمایه گذاری هلدینگ خلیج فارس حل شد.

آیت الله نورمفیدی با اشاره آیات قرآن کریم، گفت: ایمان و عمل صالح وسیله رسیدن به بهشت است، عمل صالح بنده بیان کردن مطالب قرآن کریم، خداوند متعال و ائمه معصومین (ع)است و عمل صالح مسئولان حل مشکلات کشور است.

وی با بیان اینکه هر کسی عمل صالحش موافق با جایگاهی است که دارد، خطاب به مدیرکل توزیع فرآورده های نفتی کشور افزود: وظیفه شما در شرکت نفت این است تا این عمل صالح را حفظ کرده و و با توکل به خداوند متعال خودتان هم تلاش کنید.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو