پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/2/17

نماینده ولی فقیه در گلستان:کار هلال احمری ها مصداق عمل صالح است

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه هلال احمری ها همچون سربازان پا به رکاب و آماده به خدمت هستند، گفت: کاری کنید که عمل شما تبدیل به عمل صالح شود و از خداوند حقوق دریافت کنید.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار مسئولان هلال احمر استان گلستان با ایشان به مناسبت هفته هلال احمر گفت: زحمات شما هلال احمری ها و مسئولیت کاری و تکلیف الهی خدمت به مردم که بر عهده دارید اگر با میل و رغبت انجام شود ثواب آن چندین برابر خواهد شد.
 نماینده ولی فیه در گلستان با بیان اینکه بین مسئولیت شغلی با عمل صالح فرق وجود دارد، افزود: کسانی که به مردم خدمت می کنند در نزد خداوند محبوب تر هستند و عمل صالح یکی از راه های حتمی ورود به بهشت است.
وی خطاب به مسئولان هلال احمر، ادامه داد: کار شما مصداق فرمایش امام حسین(ع) است که همانا حوائج مردم از نعمت های خداوند بر شماست.
آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه هلال احمری ها همچون سربازان پا به رکاب و آماده به خدمت هستند، گفت: کاری کنید که عمل شما تبدیل به عمل صالح شود و از خداوند حقوق دریافت کنید.
وی خاطرنشان کرد: اینکه هلال احمر صدای فریاد کمک کشورهای دیگر همچون ترکیه و سوریه را می شنود نشانه آماده به کار و آماده به خدمت بودن آنها است.
آیت الله نورمفیدی به وظایف هلال‌ احمر اشاره کرد و گفت :گستره فعالیت و خدمت هلال احمر محدود به جغرافیا ودین خاصی نیست اما شاهد هستیم جمعیت هلال احمر کشورمان در میهن اسلامی و یا کشورهای مسلمان دیگر فعالیت گسترده ای دارد که رسول گرامی اسلام (ص) در باب  یاری رساندن به یکدیگر در مواقع ضروری می فرماید: کسی که برای کمک به برادر (دینی) خود و سود رساندن به او اقدام کند، پاداش مجاهدان در راه خدا را خواهد داشت.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان تصریح کرد: محبوبترین افراد نزد خدا کسانی هستند که بیشترین نفع را به مردم برساند مانند اعضای جمعیت هلال احمر که در مواقع حساس همچون بلاهای طبیعی به مردم رسیدگی می کنند.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو