پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/1/24

دعوت حضرت آیت الله نورمفیدی برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

نماینده مقام معظم رهبری دراستان گلستان طی پیامی از مردم شیعه و سنی استان گلستان برای حضور پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی در این پیام گفت:  جمعه فردا به منظور روز جهانی قدس مقرر شده که این روز از میراث های بزرگ و ماندگارحضرت امام خمینی (ره) است .
وی تصریح کرد : امام راحل با آن شناخت کاملی که از جهان وسیاست و دشمنان اسلام داشت از همه امت اسلامی چه کشورهای عربی و چه کشورهای غیر عربی  خواستند جمعه آخر ماه مبارک رمضان فریادشان را به عنوان مخالفت با این رژیم غاصب در جهان بلند کنند.
امام جمعه گرگان افزود: پیام حضور همه مسلمانان وآزادگان عالم در این راهپیمایی این است که بشریت به ظلم های اسرائیل غاصب علیه مردم مظلوم و بی گناه فلسطین بیشتر پی خواهد برد.
آیت الله نورمفیدی در ادامه با اشاره به اینکه همه بشریت و انسان های آزاده عالم باید به شهید و زندانی کردن و آواره  نمودن مردان و زنان بی گناه واکنش نشان دهند، گفت : از همه مومنین  می خواهم قبولی اعمال ماه مبارک رمضان  ، روزه ها و نمازها و تلاوت قرآن خودشان را با حضور در این میدان جهاد علیه ظلم تکمیل کنند .
وی تصریح کرد: خداوند اگر ببیند بندگانش نسبت به ظلم و یاری رساندن به مظلوم حساس هستند ، خشنود خواهد شد وقطعا اعمال آنها را در این ماه میارک مورد قبولی قرار خواهند داد.
نماینده ولی فقیه دراستان  در پایان  گفت:از همه مردم شریف شیعه و سنی استان گلستان دعوت می‌ کنم با حضور گسترده‌تر از گذشته در راهپیمایی روز قدس بر پیمان مستحکم خود با آرمان‌های حق‌طلبانه مردم مظلوم فلسطین تاکید کرده و فریادهای بلند خود را در محکومیت ظلم و جنایت این رژیم غاصب صهیونیستی به گوش جهانیان برسانند.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو