پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1401/12/19

امام جمعه گرگان:عاملان مسمومیت دختران دبیرستانی باید به اشد مجازات برسند

آیت الله نورمفیدی با اشاره به شایعه مسمومیت دختران دبیرستانی در کشور، افزود: روشن شدن چنین قضیه ای زمان بر و مشکل است و مسببان این قضایا باید به اشد مجازات برسند.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز (جمعه 19 اسفند) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان با اشاره به شایعه مسمومیت دختران دبیرستانی در کشور، گفت: این مسئله در برخی از دبیرستان های کشور و برخی از شهرها اتفاق افتاده است، باید مشخص شود اصل مطلب و قضیه چیست و از کجا آب می خورد.
نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی و روشن شدن این مسئله، افزود: روشن شدن چنین قضیه ای زمان بر و مشکل است، اینکه معلوم شود ریشه اش کجاست.
وی ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اگر کسی در این قضایا دست داشت باید به اشد مجازات برسد.
آیت الله نورمفیدی گفت: مسئولان امنیتی، انتظامی و سیاسی در تلاش هستند تا مسببان اصلی این اتفاقات را شناسایی کنند.
وی با اشاره به جنجال های راه افتاده از سوی دشمنان در فضای مجازی، افزود: آنها اعلام کرده اند این اتفاقات حمله شیمیایی و کثرت نمایی است که در تمام شهرها و دبیرستان های کشور رخ داده است در صورتی که این طور نیست، آنها در تلاش هستند تا این اتفاقات را شبیه اغتشاشات اخیر جلوه دهند و بلوا و سر و صدایی ایجاد کنند.
امام جمعه گرگان ادامه داد: دشمنان در اغتشاشات خیلی تلاش کردند تا نظام را به هم بریزند ولی مردم در 22 بهمن جواب محکمی به دشمنان دادند و نقشه شان را نقش بر آب کردند.
وی گفت: دشمنان الان هم در حال ایجاد ناامنی و دلسرد کردن برای مردم و خانواده ها نسبت به نظام هستند.
آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: باید مشخص شود این قضیه از کجا آب می خورد و همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند اگر دستی در کار است باید مجازات شوند و عفوی هم در کار نباشد.
وی با اشاره به حرکت ناو گروه 360 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دور کره زمین و پهلوگیری در سواحل برزیل، گفت: آمریکایی ها بسیار تلاش کردند تا این مسئله اتفاق نیفتد و به برزیل فشار آوردند ولی برزیل اعلام کرد مانعی برای پهلوگیری ناو ایرانی در بندر برزیل ندارد.
امام جمعه گرگان افزود: برخی از خبرگزاری ها اعلام کردند با این اقدام کشور ایران جزو 5 کشور در رده اول نیروی دریایی قرار دارد.
وی با اشاره به سفر هفته گذشته مدیرکل آژانس بین المللی اتمی به ایران، گفت: در این سفر بیانیه مشترکی بین آژانس و ایران صادر شده است و توافقاتی برای ایران و آژانس انجام شده است.
آیت الله نورمفیدی اظهارامیدواری کرد: با این توافقات صورت گرفته راه هایی برای حل مسائل کشور پیش بیاید.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو