پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1401/11/22

آیت الله نورمفیدی:حضور پرخروش مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بزرگترین پیام به دشمنان است

نماینده ولی‌فقیه در گلستان با تحسین حضور پرشور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی۲۲ بهمن گفت: این حضور به‌یاد ماندنی بزرگترین پیام به دشمنان نظام و انقلاب و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی روز شنبه در حاشیه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: انعکاس تصاویر حضور مردم در این اجتماع میلیونی باید به‌گونه‌ای باشد که همه دنیا این حضور کم‌سابقه را ببینند.
وی بیان کرد: دنیا باید ببیند که این ملت با وجود مشکلات داخلی که خود بدون دخالت آنان قادر به حلش هستیم، هیچگاه و در هیچ شرایطی با انقلاب و نظام‌شان قهر نمی‌کنند.
آیت‌الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: مردم در راهپیمایی امروز نشان دادند که دروغ و تهمت‌های دنیا به نظام جمهوری اسلامی، از اهداف به اصطلاح ابرقدرت‌ها برای برهم زدن نظم، امنیت، آرامش و وحدت است.
نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: انتظار داریم که مسوولین این حضور را بهانه‌ای برای حل مسائل و مشکلات مردم بدانند، زیرا مردم امروز هم همچون سنوات و عرصه‌های گذشته ثابت کردند که نظام و انقلاب‌شان را دوست دارند.
آیت‌الله نورمفیدی تاکید کرد: بدون شک دشمنان و براندازان داخلی و خارجی از این حضور و مشارکت مردم عصبانی هستند و تصور نمی‌کردند که مردم ولایتمدار ایران اسلامی، به این زیبایی از زوایای مختلف ۲۲ بهمن امسال را ببینند.
امام جمعه گرگان گفت: حضور مردم و زن، پیر و جوان به ویژه نوجوانان در این راهپیمایی بخشی از زوایای زیبایی حضور امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بود.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو