پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1401/11/20

نماینده ولی‌فقیه در گلستان:اولیای مدرسه فضای دوستانه‌ و پر از محبتی را برای دانش‌آموزان ایجاد کنند

آیت‌الله نورمفیدی گفت: اولیای مدرسه باید فضای دوستانه و پر از محبت را برای دانش‌آموزان رقم بزنند چراکه فضای مدرسه در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان بسیار موثر خواهد بود.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی (چهارشنبه ۱۹ بهمن) در مراسم جشن تکلیف جمعی از دختران دانش‌آموز گلستانی  اظهارکرد: این اولین‌ نمازی بود که از سوی خداوند متعال به شما دستور داده شده است. خداوند همه شما را برای حرف زدن با خود دعوت کرده است و باید این فرصت را غنیمت بشمارید.
نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: اگر نماز خوبی بخوانیم و حواسمان به گفتگویی که با خدا داریم باشد، حتما آن نماز مورد رضایت خداوند قرار خواهد گرفت.
وی به دانش‌آموزان توصیه کرد درس هایشان را بهتر و بیشتر بخوانند تا بتوانند در آینده خدمات شایسته‌ای را به مردم و کشور ایران داشته باشند.
آیت‌الله نورمفیدی ادامه داد: خداوند از نیت و آنچه در دل‌هایمان می‌گذرد آگاه است و ما این توفیق را پیدا کرده‌ایم که در پیشگاه این خداوند متعال بایستیم و با او سخن بگوییم.
وی همچنین تاکید کرد: دانش‌آموزان باید در تحصیل علم و دانش و هم در راه ایمان و اقامه نماز کوشا باشند و به معلمان خود احترام بگذارند.
نماینده مردم گلستان در خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اولیای مدرسه باید فضای دوستانه و پر از محبت را برای دانش‌آموزان رقم بزنند چراکه فضای مدرسه در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان بسیار موثر خواهد بود.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

مشاهده گزارش تصویری مشاهده گزارش تصویری
logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو