پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1401/11/19

آیت الله نورمفیدی در جمع بانوان اهل سنت:نقشه شوم دشمنان برای از بین بردن نهاد خانواده در کشورهای اسلامی

امام جمعه گرگان گفت: دنیای غرب به دنبال این است که در کشورهای اسلامی به ویژه ایران خانواده‌ها از هم بپاشند در حالیکه خداوند غیر از این را می‌خواهد. خدای متعال تاکید می‌کند که خانواده‌ها بنیادش مستحکم و روابط خانوادگی براساس محبت و مودت باشد.

آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی عصرروز گذشته در همایش «زن انقلابی، زن انسان‌ساز» که در مدرسه علوم دینی ام‌الابرار آق‌قلا برگزار شد ضمن گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی و ماه رجب اظهارکرد: باید از فرصت این ماه مبارک برای خودسازی و برقراری رابطه بهتر با خداوند متعال استفاده کنیم. بنده مال و ثروت، قدرت و شهوت شدن، راحت و ذلت‌آفرین است اما بنده خدا شدن به انسان عزت می‌دهد.
نماینده ولی‌فقیه در گلستان با اشاره به فلسفه خلقت انسان گفت: تنها انسان است که می‌تواند به مقام خلیفه اللهی و جانشینی خداوند بر روی زمین برسد؛ جایگاهی که هیچ موجود دیگری حتی ملائکه هم نمی‌توانند به آن دست پیدا کنند.
وی با تاکید براینکه انسان با خودسازی می‌تواند به مقام جانشینی خداوند برسد، افزود: اگر انسان همه صفات الهی را در خود جمع کند مانند انبیا و اولیای الهی، به همان مقدار هم می‌تواند به مقام خلافت الهی برسد. هر کسی در حد توان خود باید صفات الهی از ستارالعیوبی، رئوف و رحیم بودن و ... را در خود تقویت کند.
آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به اهداف و نقشه‌های شوم دشمنان بیان کرد: دنیای غرب به دنبال این است که در کشورهای اسلامی به ویژه ایران خانواده‌ها از هم بپاشند در حالیکه خداوند غیر از این را می‌خواهد. خدای متعال تاکید می‌کند که خانواده‌ها بنیادش مستحکم و روابط خانوادگی براساس محبت و مودت باشد.
وی با بیان اینکه در اسلام راه پیشرفت برای زنان بسته نیست، گفت: قرآن می‌فرماید هرکسی قدم خوب و شایسته بردارد و عمل صالح انجام دهد چه زن باشد چه مرد، خداوند به کاری که انجام داده حیات طیبه می‌بخشد.
نماینده مردم گلستان در خبرگان رهبری با طرح این پرسش که آیا دنیای غرب، اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها آیا تا به‌حال به زنان احترام گذاشته‌اند، ادامه داد: اولین شخصیتی که در تاریخ دست زنان را گرفت و بالا آورد، پیامبر اسلام (ص)، قرآن و اسلام بود. اینها که درباره حقوق زنان حرف می‌زنند دروغ می‌گویند آنها از به خیابان و کوچه کشاندن زنان اهداف دیگری دارند.
وی تصریح کرد: هدف اینان خدمت به زنان نیست بلکه منظورشان چیز دیگری است. کسانی که شعار زن، زندگی و آزادی می‌دهند دنبال حق و حقوق زن نیستند و گرنه اسلام جایگاه ویژه‌ای برای  زنان پیش‌بینی کرده است. خداوند برای همه مومنان اعم از زن و مرد دو زن ( حضرت مریم (س) و آسیه همسر فرعون) را به عنوان الگو معرفی می‌کند. این نشان می‌دهد که جایگاه زنان در اسلان ویژه است و اگر زنان جامعه خوب باشند همه جامعه خوب خواهد بود.
آیت‌الله نورمفیدی از زنان، مردان، جوانان و علمای ترکمن صحرا قدردانی ویژه کرد و گفت: در حوادث اخیر خوشبختانه مردم ترکمن صحرا در دام دشمن نیفتادند. این انقلاب و استقلال به آسانی به دست نیامده است که اجازه دهیم به آسانی آن را از دست ما بقاپند ولو با ریختن قطره قطره خون ما هم که باشد از این انقلاب دفاع خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: مسلمانی پیدا نمی‌کنید که به تورات و انجیل با اینکه تحریف شده است اهانت کند اما اینهایی که نه اخلاق دارند، نه ادب، نه انسانیت، نه وجدان و ... قرآن سوزی می‌کنند. ما نباید تحت تاثیر القائات این دشمنان قرار بگیریم که اگر چنین شود مرگ بر ما باد.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

مشاهده گزارش تصویری مشاهده گزارش تصویری
logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو