پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1401/11/14

امام جمعه گرگان: دشمن به دنبال تطهیر رژیم پهلوی در میان جوانان است

امام جمعه گرگان گفت: دشمن به دنبال تطهیر رژیم پهلوی در میان جوانان است که باید با تبیین ستم‌های رواداشته عمال این حکومت و دستاوردهای جمهوری اسلامی، مردم و به خصوص نسل جوان را آگاه‌تر کرد.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: جوانان که دوران قبل و اوایل انقلاب، ماهیت این نظام، جنگ تحمیلی و امام راحل را ندیدند ذهن‌شان خالی‌ست و دشمنان مرتب در حال برنامه‌ریزی برای پرکردن این اذهان با نقشه‌های خود هستند.
وی بیان کرد: دشمن در حال تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اما جوان ایرانی به دلیل ندانستن اصل این بلافاصله تحت تاثیر القائات دشمن قرار می‌گیرد.
آیت‌الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش، مراکز آموزشی و پرورشی و دانشگاه‌ها باید جوانان را با تاریخ گذشته نظام جمهوری اسلامی آشنا کنند.
امام جمعه گرگان گفت: برای این کار معلمان و اساتید دانشگاه‌ها باید ابتدا مطالعه دقیقی نسبت به آنچه بر ایران گذشته تا امروز به نقطه اوج و اقتدار رسیده داشته باشند.
آیت‌الله نورمفیدی افزود: اگر جوان امروز ایرانی نسبت به مسائل گذشته این کشور آگاهی کامل داشته باشد، حاضر نیست نقشه‌ها و حرف‌های دشمن را قبول کند که رژیم گذشته بهتر از دوران امروز جمهوری اسلامی بود.
وی ادامه داد: جوان ایرانی باید بداند ارتش ایران در دوران پهلوی توسط ۵۰ هزار مستشار خارجی اداره می‌شد و ارتشبدها و افسران ارشد ایرانی باید در برابر گروهبان های آمریکایی تعظیم می‌کردند.
آیت‌الله نورمفیدی یادآور شد: شاه به عنوان نفر اول ایران هم در دوره پهلوی برده آمریکا بود.
امام جمعه گرگان گفت: هرچند امروز مشکلاتی در زمینه‌های اقتصادی، معیشت و اشتغال نسل جوان در کشور وجود دارد، اما ما روی پای خود ایستاده‌ایم و به پیشرفت‌های بزرگی دست یافتیم.
آیت‌الله نورمفیدی اظهار کرد: این بی‌انصافی است که بخواهیم پیشرفت‌ها را نادیده بگیریم و بگذاریم دشمن مدام نظام جمهوری اسلامی ایران را تخریب کند.
امام جمعه گرگان بیان کرد: حل مشکلات فعلی نیاز به زمان دارد، اما مردم باید امیدوار به حل این مسائل باشند.
وی به فرا رسیدن ایام اعتکاف اشاره کرد و گفت: باتوجه به گرفتار شدن در علاقه‌مندی به پول، مقام، هوای نفس، ثروت و وابستگی به کار و زندگی و درآمدهای روزانه نیاز به خلوت با خدا در این ایام داریم.
آیت‌الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: کسی که به یاد خدا باشد گرفتار قفل و زنجیر و کلاف سر در گم نمی‌شود، اما گرفتار شدن در کثرات دست و پای انسان را می‌بندد.
آیت‌الله نورمفیدی در ادامه فرا رسیدن ایام وفات حضرت زینب (س) را تسلیت گفت و در جملاتی بیان ویژگی‌های آن حضرت در مقابل مصائب و سختی‌ها و مشکلات آن دوران پرداخت.
بر اساس این گزارش امروز در محوطه مصلای گرگان میزهای خدمت از سوی مدیریت حج و زیارت و اداره کل منابع طبیعی گلستان، صندوق کارآفرینی امید و بهداری فرماندهی انتظامی گلستان برگزار شد.
مردم و نمازگزاران با حضور در این میزهای خدمت به بیان سوالات و مشکلات خود پرداخته و مسوولین مربوطه به سوالات مراجعه‌ کنندگان پاسخ دادند.
رویکرد میز خدمت حج و زیارت آشنایی مردم با بسته سفرهای ارزان قیمت به عتبات عالیات و همچنین شرایط حج تمتع آتی و عمره مفرده بود.
همچنین اداره کل منابع طبیعی، در خصوص اجرای طرح کاشت یک میلیارد نهال در کشور و چگونگی اجرای آن مردم را راهنمایی می‌کرد.
مراجعان به میز خدمت بهداری فرماندهی انتظامی گلستان نیز اقدام به اندازه‌گیری فشار خون و قند خون و ویزیت رایگان کردند.
همچنین در میز خدمت صندوق کارآفرینی امید مردم با شیوه‌های دریافت انواع تسهیلات اشتغالزایی آشنا می‌شدند.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو