پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1401/11/8

امام جمعه گرگان: کشورهای توهین‌کننده به مقدسات مسلمانان باید تحریم شوند

امام جمعه گرگان با ضرورت تادیب عاملان توهین به مقدسات مسلمانان گفت: مسلمانان و حاکمان آن‌ها باید کشورهای توهین‌کننده به مقدسات دینی مسلمانان و قرآن را تحریم کنند.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه 7بهمن 1401 گرگان اظهار کرد: همان‌گونه که مسلمانان خود را مقید به حفظ حرمت کتب دیگر پیامبران می‌دانند، پیروان ادیان آسمانی دیگر هم باید همین رفتار محترمانه را با مقدسات مسلمانان داشته باشند.
وی بیان کرد: توهین کشورهای غربی از جمله فرانسه، سوئد و آلمان به مقدسات مسلمانان، نهایت بی‌ادبی آنها است اما با همه این بی‌حرمتی‌ها، مسلمانان مودب بوده و حاضر به توهین نیستند.
امام جمعه گرگان ادامه داد: این کار کشورهای غربی توهین به بیش از ۲ میلیارد مسلمان دنیا است.
آیت‌الله نورمفیدی گفت: نباید در برابر این توهین‌ها سکوت کرد، زیرا باعث می‌شود که این کشورها اقدامات خود را بار دیگر تکرار کنند.
وی در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته گفت: جنگ روسیه و اوکراین به جاهای حساس رسیده و در حال تبدیل شدن به جنگی خطرناک است.
امام جمعه گرگان ادامه داد: انگلیس، فرانسه و لهستان ابزارهای جنگی به اوکراین می‌دهند و همین مساله باعث شده تا روسیه نیز آن را تهدید کند که در صورت شکست در این جنگ متعارف، جنگ اتمی به راه خواهد انداخت که تبعات آن تمام دنیا را فرا خواهد گرفت.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

مشاهده گزارش تصویری مشاهده گزارش تصویری
logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو