پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1401/11/6

نماینده ولی فقیه در گلستان:باید مکتب و نگاه اهل بیت (ع) به دنیا معرفی شود

آیت الله نورمفیدی گفت: باید مکتب و نگاه اهل بیت (ع) به همه مسائل از توصیه تا مسائل انسانی و غیره به دنیا معرفی شود.

  آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار مجید نامجوجانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات با ایشان ضمن تبریک ماه رجب گفت: ماه رجب، ماه دعا و استغفار و ارتباط بیشتر با خداست و در این ماه ها به خصوص ماه رجب، شعبان و رمضان زمینه های مناسب تری برای فعال تر شدن ماها باشد.
نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: اگر هیچ میراثی از اسلام و رسول خدا نمی داشتیم غیر از وجود نازنین ائمه (ع) همین را می توانستیم در مقابل دنیا قرار دهیم و حرف هایمان را بزنیم.
وی ادامه داد: با گذشت قرن ها از زمان صدر اسلام ولی شخصیت این بزرگواران به خصوص امام علی (ع) و امام حسین(ع) و بقیه مثل خورشیدی درخشان می درخشند.
آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) با وجود شهید شدن انگشت اشاره شان به سمت سیدالشهدا(ع) بود، گفت: زندگی اباعبدالله الحسین(ع) بسیار واضح و روشن است و صحنه کربلا و جریان عاشورا در تاریخ هم آمده است.
وی با بیان اینکه ائمه (ع) از افتخارات همه مسلمانان و به خصوص شیعیان هستند، افزود: متاسفانه دست تاریخ اکثریت مسلمانان را از خاندان پیامبر(ص) جدا کردند و بنی امیه و تلاششان این بود که ائمه روی صحنه نیایند.
آیت الله نورمفیدی گفت: اهل بیت(ع) حتی به مسیحیان هم با مهربانی و محبت نگاه می کردند و این نکته باید برای معرفی اهل بیت (ع) به دنیا مهمتر باشد.
وی تاکید کرد: باید مکتب و نگاه اهل بیت (ع) به همه مسائل از توصیه تا مسائل انسانی و غیره به دنیا معرفی شود.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو