پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1401/9/19

آیت الله سید کاظم نورمفیدی در آئین تجلیل از خیرین و خادمین اربعین حسینی :

عمل خیرخواهانه خیرین و خادمین حسینی در دفتر الهی محو نخواهد شد

آیت الله سید کاظم نورمفیدی در آئین تجلیل از خیرین و خادمین اربعین حسینی موکب علی بن موسی الرضا (ع) استان گلستان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)گفت: همه ما نسبت به سیدالشهدا ارادت داریم و معتقد هستیم زیارت اباعبدالله (ع) و برپا داشتن عزای ایشان، انسان را از تعلقات دنیا دور می کند.
نماینده مقام معظم رهبری دراستان گلستان تصریح کرد: برپا كردن خیمه عزای حسینی وهزينه نمودن مال برای ابا عبدالله الحسین  (ع) و خدمت به زوار سیدالشهدا از اعظم وسائل تقرب انسان به پروردگار مهربان عالم و سبب رحمت و مغفرت است.
وی با بیان اینکه چهره  کربلا ،عاشورا و امام حسین (ع)برای همه همانند آفتاب روشن است ،افزود: امروز دنیا به مکتب امام حسین(ع) نیاز دارد واگر ما بتوانیم چهره واقعی امام حسین (ع) را به دنیا نشان دهیم می تواند الگوی همه مردم دنیا شود.
 نماینده ولی فقیه دراستان گلستان یادآور شد: زیارت امام حسین(ع) همواره در جامعه شور، بصیرت و بینایی ایجاد می‌کند و مردم را به حرکت وا می‌دارد؛ لذا از زمان سلاطین بنی امیه و بنی عباس چون اساس این اجتماعات و زیارت قبر اباعبدالله(ع) درس ظلم‌ستیزی و مقابله با ظالم را به انسان‌ها می‌آموزاند، سلاطین جور با تخریب قبر ایشان، مانع زیارت و عزاداری مردم می‌شدند.
امام جمعه گرگان افزود: مخالفت با زیارت قبر سیدالشهدا توسط دشمنان در تاریخ زیاد دیده شده و به قول شهید مطهری به دلیل این که این قبرآموزنده و الهام بخش بود دشمنان با زیارت آن مخالفت می‌کردند.
وی درپایان با تقدیر از خیرین و خادمین اربعین حسینی ، گفت:مساعدت و عمل خیرخواهانه شما نقش اساسی در کنگره عظیم اربعین ابا عبدالله الحسین (ع) داشته است و یقینا در دفتر الهی مورد توجه ویژه خداوند متعال قرارخواهد گرفت و محو نخواهد شد.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو