پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

آیت الله نورمفیدی در دیدار مدیر جدید ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با ایشان

1401/5/31

عمل صالح مسئولین، خدمت صادقانه به مردم است

عمل صالح فقط انجام احکام و مناسک نیست، بلکه برای هر فرد متناسب با جایگاهی که در آن قرار دارد، می تواند مصداق دیگری هم داشته باشد؛ برای مسئولین و کارگزاران کشور، بهترین عمل صالح، خدمت صادقانه به مردم است.
آیت الله حاج سید کاظم نورمفیدی در دیدار مدیر جدید ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان گلستان با ایشان، افزودند: از بزرگترین مشکلات برخی از مدیران و مسئولان ما پشت میز نشینی صرف است، این کار انجام وظیفه نیست و مدیران باید مطابق با مسئولیتی که دارند، در جامعه مشغول خدمت به مردم باشند و بتوانند به نحو شایسته و با تمام توان، ایفای نقش کنند. تا خدمت و کار آنها به عنوان مصداق عمل صالح در دفتر اعمالشان ضبط شود، چرا که برای ما به عنوان یک مسلمان توجه به آخرت و معاد برای سنجش اعمال، بسیار مهم تر از قضاوتهای دنیایی است.
ایشان با قرائت سوره مبارکه عصر فرمودند: قرآن کریم و از جمله آیات این سوره مبارکه، ملاک نجات انسان ها را ایمان و عمل صالح معرفی کرده است.
امام جمعه گرگان تصریح کرد: برخی ازافراد به جز خودشان به فکر دیگران نیز هستند و این در شرایط عادی هم مورد توجه خدا است. اما زمانی که این کمک در شرایط سخت انجام شود، به صورت خاص مورد عنایت ویژه ی خداست و پاداش اخروی آن قابل مقایسه با هیچ مزد دنیوی نیست، هرچند برکات آن به زندگی این دنیایی انسان هم وارد می شود.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو