پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1401/5/18

پیام آیت الله نورمفیدی به مناسبت روز خبرنگار

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در پیامی به مناسبت روز خبرنگار با تسلیت ایّام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت :لازم دانستم بمناسبت 17 مرداد، روز خبرنگار، به همه فعّالان پرتلاش عرصه اطلاع رسانی و رسانه، خسته نباشید بگویم و از زحمات آنان تشکّر کنم.

  در متن پیام آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن عرض تسلیت ایّام سوگواری شهادت سیّد و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش، لازم دانستم بمناسبت 17 مرداد، روز خبرنگار، به همه فعّالان پرتلاش عرصه اطلاع رسانی و رسانه، خسته نباشید بگویم و از زحمات آنان تشکّر کنم.
تقارن این روز با ایام شهادت امام حسین علیه السلام و حادثه عظیم عاشورا و توجه به نقش بی بدیل پیام رسانان کربلا، اهمیت کار رسانه و فعالان رسانه ای را بیش از پیش، روشن می کند چرا که خون سیدالشهداء علیه السلام و قیام آن حضرت پیامی برای تاریخ بشریت داشته و دارد و باید به گوش همه نسل ها برسد؛ بعد از عاشورا وظیفه اطلاع رسانی و انتقال پیام این انقلاب بزرگ تاریخ بشریّت را حضرت امام سجاد علیه السلام و حضرت زینب کبری سلام الله علیها به احسن وجه انجام داده و خبرنگاران شایسته ای برای خبررسانی واقعه کربلا بودند.
امروز که عصر تبادل اطلاعات و ارتباطات است، نقش و اهمیت کار رسانه، بیش از هر زمان دیگری مشخص شده است، در عین حال فعالان عرصه رسانه برای پایبند بودن به اصول اخلاقی و حرفه ای، بیشتر از هر وقتی نیازمند الگوگیری و تاسی به شخصیت های بزرگ الهی و انسانی هستند.
اینجانب ضمن عرض تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران و تلاشگران عرصه رسانه، امیدوارم آنان با الگو پذیری از سیره امام زین العابدین(ع) و حضرت زینب کبری(س) هر روز بیشتر از قبل، موجبات شفافیّت در اطلاع رسانی دقیق، صحیح و مبتنی بر اصول اخلاقی و دینی را فراهم کنند و برای آگاهی بخشی به جامعه و روشن کردن فکر و اندیشه انسان ها بکوشند، یقیناً وجود رسانه‏ ها و خبرنگاران حق گو و درست کار از لوازم مورد نیاز برای اجرای عدالت، رفع تبعیض و فساد ، و همچنین حرکت به سمت توسعه است.
امیدوارم مسئولان محترم نیز در توجه به حساسیت این شغل و فراهم کردن بستر مناسب برای حل مشکلات خبرنگاران و فعالیت رسانه ‏ها بیش از گذشته، عنایت لازم را داشته باشند.
از خدواند منان دوام توفیقات این عزیزان را مسئلت دارم.

 

والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته
سیدکاظم نورمفیدی
17 مرداد
1401

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو