پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1401/5/13

نماز ظهر عاشورا در گرگان به امامت حضرت آیت الله نورمفیدی برگزار می گردد

ستاد برگزاری نماز جمعه گرگان با صدور اطلاعیه ای ازعزاداران و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع)، هیئت های مذهبی و مردم شریف و متدین گرگان دعوت کرد با حضور در نماز ظهر عاشورا حماسه زیبای دیگری از شور و هیجان حسینی خلق کنند.

متن اطلاعیه ستاد به شرح زیر است :

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)


نماز ظهر عاشورا روایتی است از جنس آسمان که هر صاحب دلی را متحیر می‌کند. گرمای شدید هوا، تشنگی فراوان‌، بی‌شرمی دشمنان‌، خطر تیرها و یورش‌های بی‌امان‌، اندوه شهادت یاران و بسیاری از علل و عوامل دیگر، هیچ کدام در آن روز تاریخی نتوانست کوچکترین خللی در برپایی این فریضه مقدس ایجاد کنند و امام حسین(ع) این‌گونه راه را بر همه بهانه‌گران و مستمسکان برای ترک نماز بست و اهمیت و عظمت‌ آن را یادآور شد.
در آستانه فرا رسیدن عاشورای حسینی و در راستای تعظیم شعائر اسلامی و ابلاغ پیام ها و عبرت های حماسه حسینی، نماز ظهر عاشورا با حضور عزادران حسینی و رعایت نکات بهداشتی به امامت حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه دراستان گلستان وامام جمعه گرگان برگزار می گردد.
از تمام عزاداران و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع)، هیئت های مذهبی و مردم شریف و متدین گرگان دعوت می نماییم حماسه زیبای دیگری از شور و هیجان همراه با تعقل و معرفت به اهداف والای اسلام و اهل بیت (ع) را در ایام محرم به خصوص اقامه نماز با شکوه ظهر عاشورا خلق کنند.
از نمازگزاران عزیز تقاضا می گردد ؛  ضمن رعایت نکات بهداشتی حتی المقدور مهر و سجاده به همراه خود داشته باشند.
 در صورت نامساعد بودن هوا، نماز ظهر عاشورا درمصلی نمازجمعه گرگان برگزار می شود
.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو