پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

نماینده ولی فقیه در جلسه ستاد شئون فرهنگی استان گلستان:

1401/5/2

عاشورا بهترین زمان برای جهاد تبیین است

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: عاشورا بهترین زمان برای جهاد تبیین است و باید زیر پرچم امام حسین (ع) نقشه دشمنان را در انحراف کشیدن جوانان نقش برآب کنیم.
آیت الله سید کاظم نورمفیدی در جلسه استانی ستاد شئون فرهنگی با موضوع" ماه محرم" اظهار کرد: امام حسین (ع) بزرگترین نهضت اسلامی و دینی را در دنیا ایجاد کرد.
نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: عاشورا بهترین زمان برای جهاد تبیین است و باید زیر پرچم امام حسین به جهاد تبیین بپردازیم تا نقشه دشمنان را در انحراف کشیدن جوانان نقش برآب کنیم.
وی بیان کرد: امام حسین (ع) با نهضت عاشورایی خود اسلام نبوی را به دنیا نشان داد و به مقابله با اسلام یزیدی رفت و امام خمینی (ره) با الگو گیری از نهضت امام حسین (ع) در زمانه خود به مقابله با اسلام امریکایی رفت تا اسلام ناب را گسترش دهد.
آیت الله نورمفیدی ادامه داد: شعارهای محرم تکراری نباشد و با تشکیل اتاق فکر شعارهای نو مطابق با زمان، ذائقه مردم و با همان شعارهای عاشور بیان شود.
وی افزود: امام حسین (ع) در امر به معروف و نهی از منکر مردم را به اسلام دعوت می‌کرد و ما هم به تاسی از امام باید مردم را به امام حسین (ع) دعوت کنیم.
آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: اینکه بتوانیم شعار امام حسین را مطابق با شعار سال بیان کنیم یک مهارت است که باید آن را بیاموزیم.
وی ادامه داد: دشمنان حیله‌های خود را در قالب نو ریخته و به خورد دنیا می‌دهند و ما هم باید غفلت نکرده از شیوه‌های نوین پیام بزرگ عاشورا را نشر دهیم.
نماینده ولی فقیه در گلستان اظهار کرد: من با ایجاد فضای عاشورایی موافق هستم ولی باید جملاتی را بنویسیم که جاذبه بیشتری داشته باشد.
آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: دسته‌های سینه زنی بسیار مهم است و باید قدر آن را بدانیم و هرساله دسته‌های حسینی در جامعه به نفع اهداف امام حسین برگزار و بیانگر این است که نهضت عاشورا هرگز نمی میرد.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: عزاداران حسینی در یک روز همه با لباس‌های یک شکل و با حضور جوانان راه اندازی شود و شاعران اشعار پر معنی روایت کنند که شنونده را تشویق به شنیدن کند.
امام جمعه گرگان  در پایان گفت : پیامبر(ص)  فرمود «حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است» و باید در زمان‌هایی که طوفان مشکلات سراغ ما می‌آید سوار بر کشتی حسینی شویم.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو