پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1401/5/1

آیت‌الله نورمفیدی: فارغ‌التحصیلان دانشگاهی باید مهارت‌های عملی را هم فرا بگیرند

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و حتی کسانی که بعد از دیپلم درس را ادامه نمی‌دهند، باید مهارت‌های علمی را هم فرا بگیرند.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گلستان و جمعی از معاونین این اداره کل با ایشان اظهارداشت: تنها دانش علمی برای جامعه مفید نیست و همه افراد جامعه حتی کارگرانی که کارهای ساده انجام می‌دهند هم باید دارای مهارت‌های عملی باشند.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: داشتن مهارت و دانش عملی با توجه به شرایط امروز جامعه که امیدواریم در آینده بهتر شود، برای همه افراد جامعه یک ضرورت است که مهارت‌های شغلی را در کنار سایر مهارت‌های علمی خود فرا بگیرند.
آیت‌الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: افراد باید در کارهای فنی نیز توانمند باشند، زیرا افراد غیرتوانمند و کارگران بدون مهارت، هیچ کاربردی برای جامعه نخواهند داشت.
نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: کارگرانی که فن و تکنیک را فرا بگیرند، مراکز صنعتی این افراد را بهتر جذب خواهند کرد و بهتر است این افراد که در کارگاه‌ها و واحدهای صنعتی جذب می‌شوند، مورد اطمینان و امین باشند.
آیت‌الله نورمفیدی ادامه داد: هیچ مدیر و مسوولی حاضر نیست افراد ناپاک را به مجموعه خودش راه دهد.
امام جمعه گرگان اضافه کرد: مراکز فنی و حرفه‌ای باید در کنار آموزش‌های عملی، این مسایل اخلاقی را هم آموزش دهند تا این افراد به راحتی وارد میدان کار شوند.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: آموزش‌های عملی فنی و حرفه‌ای در کنار آموزش اخلاقی باید با روحیه جهادی نیز همراه باشد و مربیان باید کارکرد آموزشی در تولید محتوا، کیفیت آموزش و سایر موارد را در کلاس‌ها در نظر بگیرند.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو