پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

آیت الله نورمفیدی در دیدار ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور با ایشان:

1401/4/27

صداقت و احترام متقابل عامل اصلی حفظ وحدت در استان است

نماینده ولی فقیه دراستان گلستان گفت: در این استان از ابتدای انقلاب دو اصل صداقت و احترام متقابل سرلوحه کارها بود که نتیجه آن، حفظ وحدت شده است.
آيت الله سيدكاظم نورمفيدي در دیدار ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور با ایشان ضمن تبریک عید سعید غدیر خاطرنشان كرد: عید غدیر روز تعیین امامت و رهبری است و در این روز امامت و رهبری هویت خاصی پیدا می کند و از اینکه پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله وسلم) که این کار بزرگ را انجام دادند قدردانی کنیم.
وی افزود:عید غدیر برای همه مسلمانان روز بسیار بزرگ و محترمی است، باید بزرگداشت این عید سعید به شکلی انجام گیرد که زمینه وحدت هر چه بیشتر بین امت اسلامی را فراهم کند و ما باید غدیر را عامل وحدت بدانیم و خدای ناکرده کاری نکنیم که موجب اختلاف و تفرقه شود.
نماینده ولی فقیه دراستان گلستان در ادامه گفت :حفظ وحدت در دستورات ديني و قرآن آمده و همه وظيفه دارند در اين مسير گام هاي اساسي بردارند.
وي اظهار كرد: از ابتداي انقلاب تاكنون در اين زمينه تلاش هاي خوبي صورت گرفته و نبايد بگذاريم به اين مسير خدشه ای وارد شود.
آيت الله نورمفيدي يادآور شد: امروزه مشاهده مي شود، گروه ها، افراد و دست هاي پشت پرده تلاش دارند تا با برنامه ريزي هاي خود، به مساله وحدت كه گلستان يك نمونه خاص آن در كشور است، خللی وارد نمايند.
آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: در این استان از ابتدای انقلاب دو اصل صداقت و احترام متقابل سرلوحه کارها بود که نتیجه آن، حفظ وحدت شده است.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو