پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

قدردانی نماینده ولی فقیه در گلستان

1401/4/2

از اهتمام رئیس قوه قضاییه برای احیای مجتمع پتروشیمی

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار رئیس کل دادگستری گلستان و اعضای شورای قضایی استان با ایشان ضمن تشکر از تلاش های قوه قضاییه و پیگیری های دادگستری استان برای احیای پتروشیمی، اظهارکرد: 90 هزار سهامدار این پروژه سالها چشم انتظار بودند و حالا در پی  سفر رئیس قوه قضاییه، رئیس جمهور و تلاش های رئیس کل دادگستری استان در مسیر حل شدن است.
نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به سختی و حساسیت کار در دستگاه قضایی به قضات توصیه کرد: به آنچه که خدا از قضات خواسته یعنی احقاق حق و مراقبت از این که هوای نفس وارد مقام حُکم نشود، اهتمام داشته باشند.
وی گفت: خداوند به شما توفیق دهد تا قوه قضائیه را در جایگاه بهتر و شایسته تر قرار دهید.
آیت الله نورمفیدی بیان کرد: پیشگیری اصل بسیار مهمی است که این مسأله فراقوه ای بوده ولی پرچم دار آن قوه قضائیه است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی در ادامه خطاب به قضات، بیان کرد: اگر برخورد ما با مردم یک برخورد اخلاقی و اسلامی باشد، در مقابل احکام صادره در دستگاه قضا رضایتمندی داشته و آن ها را می پذیرند.
آیت الله نورمفیدی ادامه داد: این مسأله بسیار مهم بوده و ریشه اخلاقی دارد و در این خصوص پیامبر(ص) فرمودند که شما نمی توانید همه آن چیزی را که مردم از شما می خواهند انجام دهید ولی زمانی که با مردم برخورد خوب داشته باشید، این مسئله سبب رضایت مردم می شود.
نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: از قضات می خواهیم با مردم، اخلاق خوب، رفتار و برخورد خوب داشته باشند و احقاق حق و هوای نفس را وارد مقام حکم نکنند.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو