پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

نماینده ولی فقیه در استان گلستان:

1401/3/3

مدیران کشور تلاش کنند از پیشرفت های علمی دنیا عقب نباشیم

آیت الله نورمفیدی گفت: اگر به دنبال سعادت هستیم، مدیران باید تمام تلاشمان بر این باشد که از پیشرفت هایی که در دنیا وجود دارد غافل نشویم.

  آیت الله سید کاظم نورمفیدی در دیدار مسئولان حوزه فناوری گلستان با ایشان اظهار کرد: امروزه علم ارتباطات به اندازه‌ای پیشرفت کرده که در بسیار از مواقع انسان را به تحیر و فکر فرو می‌برد.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان افزود: در روایات ما وجود دارد که امام زمان (عج) با یاران خود در هر کجای جهان که باشد با کف دست ارتباط برقرار می‌کند و این در گذشته برای ما غیر قابل باور بود، اما امروزه با پیشرفت‌های که جامعه بشری در حوزه ارتباطات به دست آورده شاهد هستیم که چنین امری امکان پذیر است.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه نباید از پیشرفت‌های دنیا غافل شویم، خاطرنشان کرد: امام علی (ع) می‌فرمایند «جامعه ای که دچار جهل باشد نمی‌تواند به سعادت برسد».
آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: البته جهل در اینجا به دو معناست، یکی به عنوان علم و دانش است و همچنین جهل به معنای بی تدبیری و غفلت است.
وی ادامه داد: اگر جامعه‌ای بخواهد به سعادت و عاقبت بخیری برسد نیاز است هم علم دانش داشته باشد و هم تدبیر و خردورزی و اگر این دو در کنار هم قرار بگیرد شاهد پیشرفت خواهیم بود.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو