پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

نماینده ولی فقیه در گلستان:نام امام خمینی (ره) را با تقویت حساب ۱۰۰ زنده نگه دارید

1401/2/11

آیت الله نورمفیدی با اشاره به فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در ۲۱ فروردین سال ۵۸ گفت: باید به تقویت حساب ۱۰۰، نام امام راحل را زنده نگه داشت.

برای گام‌ نخست مسجد جامع گلشن برای تامین یک واحد مسکونی برای محرومان کمک خواهد کرد

آیت الله سیدکاظم‌ نورمفیدی در نخستین جلسه هیئت امنای حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) اظهار کرد: باید با تقویت این حساب، نام امام‌ خمینی (ره) را در جامعه زنده نگه داریم و مردم هم متوجه شوند که این خدمات انقلاب اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: با بهره گیری از ظرفیت های حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) می‌توان کارهای بزرگی برای تامین مسکن اقشار محروم و نیازمند انجام داد.
وی با تاکید بر استفاده حداکثری از همه ظرفیت ها برای احیای حساب ۱۰۰ بیان کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که هر فرد با هر توان مالی ای که دارد بتواند در این امر خداپسندانه مشارکت کند.
آیت الله نورمفیدی بر استفاده از ظرفیت مساجد برای کمک به تامین مسکن محرومان تاکید کرد و گفت: شاید همه مساجد نتوانند اما هرکدام از مساجد که این توان را دارند ساخت، تکمیل یا پرداخت اقساط تسهیلات مسکن محرومان را تقبل کنند. در همین راستا و برای گام‌ نخست مسجد جامع گلشن برای تامین یک واحد مسکونی برای محرومان کمک خواهد کرد.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو