پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

نماینده ولی فقیه در گلستان

1401/2/8

کمک به مردم در شرایط سخت در نزد خداوند مزد و پاداش ویژه ای بهمراه دارد

سرپرست جدید جمعیت هلال احمر گلستان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و اعضای شورای معاونین هلال احمر استان در آستانه صدمین سالروز تأسیس هلال احمر با نماینده ولی فقیه در استان گلستان وامام جمعه گرگان دیدار کردند.

  آیت الله نورمفیدی در این دیدار اظهار داشت: خدمت رسانی به مردم به هر شکلی‌ و در هر شرایطی در شرع مقدس پسندیده است و نزد خداوند پاداش دارد چراکه مردم خانواده خدا هستند.
نماینده مقام معظم رهبری در استان گلستان گفت: برخی مردم به جز خودشان به فکر دیگران نیز هستند و این در شرایط عادی هم مورد توجه خدا است. اما زمانی که این کمک در شرایط غیرعادی و حساس همچون سیل، زلزله انجام می شود، به صورت خاص مورد عنایت ویژه ی خداست و پاداش اخروی آن قایل مقایسه با هیچ مزد دنیوی نیست هرچند برکات آن به زندگی این دنیای انسان هم وارد می شود.
آیت الله نورمفیدی  با بیان این که خدمت به بندگان خدا در هلال احمر همان عمل صالح در پیشگاه خدا است ،افزود: در خدمت به مردم نیت و انگیزه تان برای خدا باشد تا از پاداش اخروی آن بهره مند شوید.
امام جمعه گرگان در ادامه از ماه مبارک رمضان به عنوان ماه ارتباط با خدا و خلق خدا یاد کرد وگفت : ماه رمضان فرصت خوبی برای نظافت دل است. خداوند این ماه را برای ما قرار داده و ماهی است که اهمیت آن ها در قرآن کریم هم تاکید شده است. یک شب این ماه برابر با ۳۰ هزار شب است. باید به این نکته توجه کنیم و فقط این نباشد که به خود گرسنگی و تشنگی دهیم.
گفتنی است ؛ در ابتدا این دیدار غریب آبادی سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان و حجت الاسلام مهدوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان گزارشی از فعالیتها و برنامه های استان ارائه دادند.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

مشاهده گزارش تصویری مشاهده گزارش تصویری
logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو