پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

آیت الله نورمفیدی

1401/2/8

مراسم روز قدس امسال باید با شکوه تر برگزار شود

مراسم راهپیمایی امسال با توجه به جریانات رخ داده باید باشکوهتر برگزار شود و مسلمانان به میدان بیایند تا دنیا بفهمد مسئله فلسطین مربوط به همه مسلمانان است و همه مسلمانان صاحب حق هستند.

نماینده مقام معظم رهبری دراستان گلستان با بیان اینکه جهان اسلام و ملت های مسلمان مردم فلسطین را تنها نمی گذارند، گفت: مراسم راهپیمایی امسال با توجه به جریانات رخ داده باید باشکوهتر برگزار شود و مسلمانان به میدان بیایند تا دنیا بفهمد مسئله فلسطین مربوط به همه مسلمانان است و همه مسلمانان صاحب حق هستند.
  آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» در پیام ویدیویی  به مناسبت روز قدس اظهار داشت: رژیم غاصب اسرائیل به دنبال این بود و تلاش می کرد که جریان فلسطین و اشغال فلسطین را یک مسئله سرزمینی و منطقه خاصی معرفی کند.
نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: امام خمینی (ره) برای اینکه این توطئه اسرائیل را خنثی کند و به شکلی مطرح شود که مسئله فلسطین و مسجد الاقصی مشکل همه جهان اسلام و مربوط به همه مسلمانان است و همه مسلمانان در آنچه صاحب حق هستند و قبله اول مسلمانان است، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کردند.
وی ادامه داد: بعد از اعلام امام (ره) هر ساله این مسئله مطرح شده که در بین همه مسلمانان در جهان عالم تظاهراتی برگزار می شود و در این روز مردم وارد صحنه و میدان می شوند و دفاع می کنند و به جهانیان اعلام می کنند مسئله فلسطین مسئله جهان اسلام است نه فقط مردم فلسطین.
آیت الله نورمفیدی اظهارداشت: لذا همه مسلمانان وظیفه دارند با همه وجودشان وارد این صحنه و جهاد مقدس شوند و از مردم مظلوم فلسطین دفاع کنند.
وی با بیان اینکه جهان اسلام و ملت های مسلمان این وظیفه را احساس می کنند و مردم فلسطین را تنها نمی گذارند، گفت: مراسم راهپیمایی امسال با توجه به جریانات رخ داده باید باشکوهتر برگزار شود و مسلمانان به میدان بیایند تا دنیا بفهمد مسئله فلسطین مربوط به همه مسلمانان است و همه مسلمانان صاحب حق هستند.
نماینده ولی فقیه در گلستان تاکید کرد: امسال مردم مسلمان ایران وظیفه دارند هر چه باشکوهتر در این مراسم شرکت کنند و واجب است که همه باید شرکت کنند.
وی افزود: مردم با حضور خود در این راهپیمایی پشتیبانی خودشان را از ملت مظلوم فلسطین به جهانیان اعلام کنند تا دنیا هم این پشتیبانی جهانی اسلامی را در میدان عمل ببیند و بداند که اراده دو میلیارد مسلمان اجازه نخواهد داد یک رژیم غاصب سرزمین فلسطین را غصب کند و حکومتی تشکیل دهد و همه چیز را نادیده بگیرد.
آیت الله نورمفیدی اظهارامیدواری کرد: مردم پایان ماه مبارک رمضان خود را با این جهاد بسیار مقدس و ضروری به پایان برسانند تا اینکه مورد لطف بیشتر ذات اقدس الهی قرار گیرد.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو