پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

آیت الله نورمفیدی در ديدار فرمانده تيپ 230 ارتش

1401/1/29

امروز مردم همراه ارتش ایران هستند و ارتش تحت امر ولایت است

فرمانده و جمعي از پرسنل تیپ 230 ارتش در گلستان به مناسب روز ارتش با آيت الله نورمفيدي ديدار کردند.

   آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» به مناسبت روز ارتش در دیدار فرمانده تیپ 230 ارتش جمهوری اسلامی ایران در گلستان با ایشان گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای بهره مندی مسلمانان است.
نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه نماز شب پشتیبان و قوت قلب همگان است، افزود: برای گرفتن قوت قلب و ایستادن محکم در میدان نیازمند خواندن قرآن و نماز شب است. نماز شب گام های انسان را استوار و محکم می کند.
وی ادامه داد: نیروهای مسلح نیز بسیار به این قوت قلب نیاز دارند تا بتوانند محکم و استوار در میدان باشند. شما نیروهای مسلح باید یک رابطه محکمی با خدا برقرار و این پیوند را محکم کنید.
آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه یکی از عوامل پیروزی انقلاب ارتش بود، گفت: آمریکایی ها دنبال کودتا در کشور بودند اگر ما یک ارتشی می داشتیم که در آن جهت ها بود کودتا می کردند. این نشان دهنده این است که ارتش پشت آن نظام شاهنشاهی را رها کرد.
وی با اشاره به علاقه امام (ره) به ارتش نیز افزود: امام راحل هم به ارتش با یک دید دیگری نگاه می کرد و سخنرانی ها و توصیه ها و پیام هایشان خطاب به سران ارتش اثرگذار بود.
نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با دنیا قابل مقایسه نیست، امروز ارتش ما یک ارتش مستقلی است. ارتش های دنیا تابع حکومت هایشان هستند. چون حکومت های مستقلی نیستند، ارتش آنها هم مستقل نیست و نمی توانند استقلال داشته باشند.
وی اظهارداشت: امروز می توانیم با قلطعیت اعلام کنیم که ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی مستقلی است و ارتش مردمی است.
آیت الله نورمفیدی گفت: امروز مردم همراه ارتش ایران هستند و ارتش تحت امر ولایت است و این خودش نکته بسیار مهمی است.
وی افزود: امروز کشور و ارتش و نیروهای مسلح ما به جایی رسیده است که مقام معظم رهبری هم تاکید بر جایگاه آن می کند.
نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد: امروز ارتش ما هم از نظر استقلال و مردمی بودن آماده است و مردم هم با وجود همه مشکلات اطمینان دارند و خاطرشان جمع است.
وی با بیان اینکه دفاع وظیفه انسانی و الهی است، خطاب به فرمانده تیپ 230 ارتش گفت: شما خودتان را از هر راهی که می توانید قوی کنید.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو