پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

آیت الله نورمفیدی گفت: نگاه بانک ها باید نگاه توسعه یافته و برای کشور باشد نه اینکه کار روزمره باشد.

1401/1/18

نماینده ولی فقیه در گلستان:بانک ها باید ارزش پول مردم را حفظ کنند/ نگاه بانک ها باید توسعه یافته باشد

دیدار سرپرست بانک کشاورزی استان و جمعی از معاونین با حضرت آیت الله نورمفیدی

 

آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» در دیدار  سرپرست بانک کشاورزی استان و جمعی از معاونین با ایشان با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان گفت: تقارن سال 1401 با میلاد حضرت ولیعصر(عج) یک آینده خوشحال کننده ای را به ما بشارت می دهد تا ان شاالله مشکلات اقتصادی جامعه، معیشت مردم و اشتغال حل شود و کشور  دانش بنیان گردد.
نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به مسئولیت سنگین بانک ها، افزود: بانک ها مسئولیت سنگینی برعهده دارند، چرا که سرمایه های مردم در بانک ها به امانت سپرده می شود.
وی ادامه داد: حفظ شدن ارزش پول مردم خیلی مهم  و کار مشکلی است و بانک ها باید ارزش پول مردم را حفظ کنند.
آیت الله نورمفیدی اظهارداشت: مسئولیت بعدی بانک ها این است که این پول هایی که در اختیار بانک هاست در چه مسیری باید قرار بگیرد.
وی گفت: این پول ها باید برای پیشرفت و توسعه کشور به خصوص امر تولید باشد. که باید بررسی کرد که چقدر در مسیر توسعه و تولید و پیشرفت کشور در بانک ها هزینه می شود.
نماینده ولی فقیه در گلستان تاکید کرد: نگاه بانک ها نیز باید نگاه توسعه یافته و برای کشور باشد نه اینکه کار روزمره باشد.
وی با بیان اینکه هر انسان سالمی باید دارای عمل صالح باشد و نیاز به عمل صالح دارد، خطاب به کارکنان بانک کشاورزی گفت: عمل صالح شما هم همین است، تا می توانید پول مردم را حفظ کنید و سعی تان خدمت به توسعه و پیشرفت کشور باشد.
آیت الله نورمفیدی افزود: کشاورزی ما هم باید دانش بنیان شود، هم باید از آب و خاک درست استفاده شود و بانک کشاورزی باید به مردم یاد دهد تا بهینه استفاده کنند.
وی در پایان گفت: عمل صالح شما تولید دانش بنیان توسعه و پیشرفت استان است.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو